اخبار استان ها

پرداخت ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در حوزه های صنعتی و معدنی جنوب کرمان

پرداخت ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در حوزه های صنعتی و معدنی جنوب کرمان
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پرداخت ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید حوزه های صنعتی و معدنی در سال گذشته خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان درخصوص عملکرد کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سال 1397 گفت: 6 واحد تولیدی در جنوب کرمان به ارزش بیش از 59 میلیارد ریال از تسهیلات رونق تولید سال 97 دریافت کرده اند.

مروجی فرد افزود: پرونده 10 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 110 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح های پرداخت شده تسهیلات رونق تولید در سال 97، 2 طرح مربوط به بازسازی و نوسازی، 2 طرح سرمایه ثابت و 2 طرح سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان داشت: از مهمترین طرح هایی که با مصوبات این کارگروه مشکلات آنها حل شده و به چرخه تولید بازگشتند، طرح هایی چون بسته بندی و فراوری محصولات کشاورزی، راه اندازی کارخانه آرد، بسته بندی آب اشامیدنی، تولید رب گوجه فرنگی می باشند که این مهم گامی ارزشمند در پویایی اقتصادی منطقه است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد