ورزش بنگاه ها

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان؛

بار مسئولیت باشگاه ذوب آهن با حضور به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا سنگین تر شد

بار مسئولیت باشگاه ذوب آهن با حضور به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در دور حذفی رقابت های  لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا سنگین تر شد
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان بخشی از برند ذوب آهن محسوب می شود. باشگاه خوشبختانه توانسته همانگونه که برند ذوب آهن به عنوان اولین و پایه گذار صنعت فولاد کشور در کشور شناخته شده، در زمینه فوتبال هم برندی مطلوب داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، منصور یزدی زاده افزود: این باشگاه چندین بار قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد و امیدواریم که با برنامه ریزی های صورت گرفته و انسجام صورت گرفته میان اعضای هیئت مدیره باشگاه و نیز اعضای تیم، نتایج خوبی را در جای باشگاه های آسیا کسب نماییم چراکه تنها تیمی هستیم که به دور بعدی مسابقات راه یافتیم و بار مسئولیت ما را سنگین تر کرده است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ادامه داد: امیدواریم در فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی بتوانیم درخشان تر باشیم.

وی اظهار داشت: تیم ذوب آهن یکی از تیم های قدیمی است و تنها باشگاهی است که از پایه شروع می کند و لذا توانسته بازیکنان بسیار خوبی را پرورش دهد و افتخارات جالب توجهی را رقم بزند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد