رویدادها و گزارش های ویژه

قابل توجه شرکتهای فعال زنجیره فولاد؛

کنفرانس بانکوک فرصتی مغتنم برای صادرات فولاد و واردات الکترود گرافیتی

کنفرانس بانکوک فرصتی مغتنم برای صادرات فولاد و واردات الکترود گرافیتی
پایگاه خبری معدن نیوز - چهارمین کنفرانس شمش فولاد، موادخام زنجیره فولاد و قراضه فولاد و دومین کنفرانس جهانی الکترود گرافیتی همزمان ۲۷ تا ۲۹ آگوست ۲۰۱۹ میلادی (۵ تا ۷ شهریور سال ۱۳۹۸) در شهر بانکوک از سوی موسسه معتبر و جهانی استیل مینت برگزار می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، موضوع دومین کنفرانس جهانی الکترود گرافیتی در رابطه با چگونگی تاثیر قیمت الکترود گرافیتی، تامین کک سوزنی و افزایش روز افزودن اهمیت کوره قوس الکتریکی بر پویایی بازار و خلق فرصت‌های جدید است.

تقاضای الکترود گرافیتی چین و ظرفیت‌های آینده؛ پیش‌بینی روند قیمت جهانی الکترود گرافیتی؛ عرضه و تقاضای کک سوزنی؛ بازار فولاد چین در سال 2020 و سناریو کوره قوس الکتریکی؛ چگونگی تامین الکترود گرافیتی ایران با وجود تحریم‌ها و ... از جمله محورهای این کنفرانس است.

همچنین در چهارمین کنفرانس شمش فولاد، موادخام زنجیره فولاد و قراضه فولاد به بررسی تغییر پویایی بازار پس از حادثه معدن واله، جنگ تجاری چین و آمریکا و تاثیر کاهش واردات ایران بر بازار ضایعات جهانی پرداخته می‌شود.

بازار فولاد چین در سال 2020، ظرفیت‌های ذوب آهن در بنگلادش، پاکستان و اندونزی؛ صادرات شمش و آهن اسفنجی ایران در سال 2020، تجارت جهانی هات بریکت و چدن در سال 2020 ، تاثیر افزایش تامین الکترود گرافیتی بر قیمت‌ها در سال 2020 و... از جمله موضوعات محوری این کنفرانس است.

در این رویداد بیش 400 شرکت‌کننده از آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه، آسیا، استرالیا و نیوزلند و بیش از 20 سخنران برجسته و معتبر از سراسر دنیا حضور خواهند داشت.

به شرکت های مرتبط با مسایل و موضوعات مذکور توصیه می شود از فرصت مغتنم این دو کنفرانس بهره برده و بازارهای جهانی و فرامرزی خود را در راستای صادرات محصولات و واردات کالاهای استراتژیک مورد نیاز خود شناسایی و فرصت های جدیدی برای خود خلق نمایند.

گفتنی است پایگاه خبری معدن نیوز نمایده انحصاری رویدادهای فوق در ایران بوده، شماره 88947439 جهت تماس تلفنی و شماره 09914150397 جهت ارتباط از طریق پیام رسان های تلگرام و واتس آپ در دسترس می باشد.





   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد