فولاد و آهن

رشد ۷۴ درصدی درآمد فولاد خوزستان از محل فروش ۹۹۵ هزار تن محصول

رشد ۷۴ درصدی درآمد فولاد خوزستان از محل فروش ۹۹۵ هزار تن محصول
پایگاه خبری معدن نیوز - فولاد خوزستان در سه ماهه اول امسال با فروش ۹۹۵ هزار تن محصول شامل ۴۰۸ هزار تن بلوم و بیلت صادراتی، ۲۶۸ هزار تن بیلت و بلوم داخلی، ۱۷۸ هزار تن اسلب داخلی و ۱۴۰ هزار تن اسلب صادراتی به درآمد ۳۸ هزار و ۴۷ میلیارد ریال دست یافت که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۴.۳ درصد رشد داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فخوز در خرداد ماه نیز فروشی معادل با 13 هزار و 356 میلیارد ریال شناسایی کرده است که نسبت به متوسط سه ماه اخیر 7 درصد رشد داشته است. فروش شرکت در اردیبهشت ماه برابر با 1334.2 میلیارد تومان بوده است.

تولید فولاد خوزستان در سه ماهه اول امسال 980 هزار و 123 تن شامل 672 هزار تن بلوم و بیلت و 308 هزار تن اسلب بود.

در اتباط با نرخ فروش محصولات در خرداد ماه می توان گفت که نرخ فروش داخلی شمش (بیلت و بلوم) برابر با 4121 تومان به ازای هر کیلوگرم بود درحالی که به طور میانگین در طول سه ماه 4010 تومان به ازای هر کیلوگرم بوده است.

نرخ شمش صادراتی فولاد خوزستان (بیلت و بلوم) در خرداد ماه حدود10 درصد بالاتر و بالغ بر 4530 تومان می باشد البته میانگین نرخ فروش شمش دربهار 98 3765 تومان بوده است. نرخ فروش اسلب داخلی نیز در خرداد ماه برابر با 3981 تومان به ازای هر کیلوگرم می باشد؛ ضمن اینکه نرخ صادراتی اسلب نیز 10 درصد بالاتر و بالغ بر 4389 تومان می باشد.

میزان فروش شمش صادراتی نسبت به ماه گذشته کم شده است اما متقابلا میزان فروش اسلب صادراتی بیشتر شده است. به احتمال زیاد حاشیه سود فروش اسلب بهتر بوده است که فروش آن بیشتر شده است؛چرا که نرخ فروش شمش و اسلب صادراتی چندان با همدیگر تفاو.ت نداشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد