ورزش بنگاه ها

پیام تبریک سعید آذری به مدیرعامل و پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام تبریک سعید آذری به مدیرعامل و پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز صنعت و معدن
معدن نیوز - سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان طی پیامی به مدیرعامل و پرسنل شرکت ذوب آهن روز صنعت و معدن را با آنان تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در متن پیام پیام آذری آمده است:

دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد، ورزش، فرهنگ و تحقق اهداف بلند مدت کشور یاد آور شویم.

عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین ذوب آهن اصفهان، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می برد.

بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران صنعت و معدن نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.

قشری که زیربنائی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعداد‌های بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را به سوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه یک زندگی معقول و ایده آل است برای انسان و انسانیت رقم می‌زنند.

اینجانب بر خود واجب و لازم می دانم تا روز بزرگ صنعت و معدن(دهم تیرماه) را به کلیه مدیران، صنعتگران، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند صنایع کشور بویژه به جناب آقای مهندس یزدی زاده مدیرعامل فهیم و تلاشگر ، مدیران ساعی وکارگران شریف و سخت کوش شرکت معظم سهامی ذوب آهن اصفهان ، مادر صنعت کشور تبریک و تهنیت عرض نموده وازهمه آنان به جهت ترسیم چهره ای جدید وپیشتاز با تولیدات جدید ورکوردهای اخیر درعرصه صنعت ومعدن کشور تشکر و قدردانی نمایم.

بی شک موفقیت های روز افزون باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز حاصل تلاش همه دوستداران ذوب آهن اصفهان از جمله پرسنل خدوم خط اول جبهه صنعت کشور ، کارخانه ذوب آهن اصفهان و حمایت های بی دریغ مدیرعامل آن مجموعه میباشد ،انشاالله که با حمایت این مجموعه ، باشگاه ذوب آهن ایران هم نقش مهمی در سربلندی میهن عزیزمان داشته باشد.

به امید توفیق روز افزون ....
🔹️سعید آذری
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد