فولاد و آهن

وزیر صمت تاکید کرد

تعمیق ساخت داخل و توجه به صادرات در حوزه لوله‌های فولادی

تعمیق ساخت داخل و توجه به صادرات در حوزه لوله‌های فولادی
پایگاه خبری معدن نیوز -وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تعمیق ساخت داخل و توجه به صادرات در حوزه لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال تأکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ رضا رحمانی در جلسه با اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال با تأکید بر این موضوع گفت: انجمن موضوع ساخت داخل را با جدیت دنبال کند و بر روی سایت خود برای داخلی سازی قطعات مورد نیاز فراخوان دهد و اطلاع رسانی کند.
وی با بیان اینکه در کنار بخش خصوصی هستم، تصریح کرد: انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی با شرط قبول مسئولیت و تعهد بر مسئولیت پذیری، کار‌های مربوط به حوزه خود را به جلو ببرند و اختیارات لازم نیز به آن‌ها در این موضوع داده می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت توجه به نقش انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی در پیشبرد امور، افزود: مبنا را بر اعتماد به انجمن‌ها قرار داده ایم و البته خود این تشکل‌ها نیز باید خودکنترلی را از درون خود آغاز کنند.
رحمانی با بیان اینکه برخی مشکلات فراروی اعضای انجمن با تصمیم گیری درون سازمانی مرتفع خواهد شد، گفت: برخی مشکلات نیز به دستگاه‌های خارج از وزارت صمت باز می‌گردد که پس از جمع بندی، پیگیری‌های لازم برای آن‌ها انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ در این جلسه موضوع تامین مواد اولیه، صادرات و چگونگی همکاری‌های تهاتری برای دریافت بدهی‌های تولیدکنندگان لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد