فولاد و آهن

"شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان" واحد نمونه و برگزیده صنعتی در استان خراسان رضوی شد

"شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان" واحد نمونه و برگزیده صنعتی در استان خراسان رضوی شد
پایگاه خبری معدن نیوز- در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور رزم حسینی استاندار خراسان رضوی از دکتر امرایی (مدیرعامل فولاد سنگان) به عنوان مدیرعامل طرح نمونه و برگزیده صنعتی تقدیر و تشکر گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی عزیز درظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مرهون تلاش متعهدانه و متخصصانه جوانان سخت کوش و آحاد ملت ایران است که نقش موثر، بی بدیل و حیاتی در پیشرفت کشور دارند. به لطف الهی پس از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سایه پیروی از فرامین رهبری فرزانه انقلاب امروزه شاهد اعتلا و بالندگی ایران اسلامی در تمام زمینه ها و خود اتکایی هرچه بیشتر به ویژه در زمینه صنعت کشور هستیم.

سهم صنعت در این عرصه بسیار مبرهن و چشمگیر بوده و خاصه آمارهای جهانی رشد همه جانبه صنعت فولاد ایران را نسبت به گذشته قابل توجه گزارش داده است. حضور ایران در بین 10 کشور تولید کننده فولاد در جهان، صحه بر سخن پیشین است.

 کسب عنوان واحد نمونه صنعتی در استان خراسان به قطع و یقین حاصل زحمات دلسوزانه، متعهدانه و غیورانه همکاران عزیز و ارجمند در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان،در سال رونق تولید است. از اینرو کسب موفقیت طرح نمونه صنعتی را خدمت کلیه همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

رجا واثق دارم با حضور موثر نیروهای جوان، انقلابی، متخصص و متعهد در مجموعه فولاد سنگان شاهد رشد و تعالی در حد اعلی بیش از پیش خواهیم بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد