ورزش بنگاه ها

ذوب آهن اصفهان، باشگاهی که اسیر زیاده خواهی و ولخرجی های فوتبال نمی شود

ذوب آهن اصفهان، باشگاهی که اسیر زیاده خواهی و ولخرجی های فوتبال نمی شود
پایگاه خبری معدن نیوز - باشگاه ذوب آهن اصفهان بیش از نیم قرن نه تنها به فوتبال بلکه به ورزش ملی ایران خدمات کم نظیری نموده و قهرمانان آن ، پرچم پر افتخار ایران را در میادین جهانی و المپیک به اهتزاز در آورده اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امسال تیم فوتبال ذوب آهن تنها تیم ایرانی بود که به دور دوم مسابقات جام قهرمانی باشگا ههای آسیا راه یافت در حالیکه بسیار کمتر از سایر نمایندگان ایران هزینه کرد.

به طور کلی مکتب ذوب آهن اصفهان بر پایه روحیه جوانمردی، توجه به تیم های پایه، جوان گرایی، ستاره سازی و پرهیز از خرید ستاره های گران قیمت بنا شده است.

این باشگاه با مدیریتی حرفه ای که بر خواسته از دانشگاه بزرگ ذوب آهن اصفهان است ، نه تنها در بازیکن سازی بلکه در نتیجه گیری نیز موفق است و در رشته های مختلف در رده سنی گوناگون آقایان و بانوان حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

این باشگاه با بودجه 25 میلیاردی (مصوب در مجمع عمومی ذوب آهن) که 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و البته با درآمدزایی باشگاه قابل افزایش است، باز هم ثابت می کند قادر به فتح قله های افتخار است.

دعای تلاشگران ذوب آهن که در کنار کوره های بلند، با حرارت 1400 درجه دست و پنجه نرم می کنند، پشت پناه سبزپوشان است تا گاندو دگرباره قدرت خود را به رخ رقبای متمول آسیایی بکشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد