اقتصاد و صنعت

انجمن قیر ایران تأسیس شد

انجمن قیر ایران تأسیس شد
پایگاه خبری معدن نیوز- انجمن قیر ایران پس از برگزاری مجمع مؤسسین و انتخاب اعضای هیات مدیره در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مجمع مؤسسین انجمن قیر ایران، پیرو دو نوبت فراخوان با حضور قریب به 70 نفر شرکت تولیدکننده انواع قیر از سراسر کشور، روز گذشته با حضور نادر سیف معاون تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و ضمن تصویب اساسنامه، اعضای هیات مدیره این انجمن نیز با کسب آرا انتخاب شدند.
در نشست هیات مؤسس علاوه بر انتخاب اعضای هیات مدیره، اساسنامه این انجمن نیز با لزوم اعمال برخی اصلاحات به تصویب رسید.
در این نشست، نادر سیف، معاون تشکل‌های اتاق ایران یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشورها را کمیت و کیفیت تشکلی کشورها برشمرد و تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 200 تشکل ملی اقتصادی و بالغ‌بر 230 تشکل استانی زیرمجموعه اتاق ایران هستند که دستاورد مطلوبی تلقی می‌شود.
وی ادامه داد: بررسی وضعیت تشکل‌های اقتصادی کشور، نشان می‌دهد که در جهت دستیابی به یک جامعه تشکلی توانمندتر و تأثیرگذارتر، ضروری است که معیارهای حکمرانی با دقت و حساسیت بیشتری توسط فعالان تشکلی کشور موردتوجه قرارگرفته و تشکل‌ها برای تحقق این ویژگی‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
سیف با اشاره به ویژگی‌های تشکل‌های موفق افزود: یکی از بارزترین ویژگی‌های مشترک تشکل‌های موفق، وجود اعضای فعال است. در تشکل‌هایی که تحت یک حکمرانی خوب اداره می‌شوند، بدون تردید اعضای آن مشارکتی فعال در تصمیم‌گیری‌ها و کارکردهای صنفی خود دانسته و این مشارکت غالباً از طریق ایفای نقش اعضا در کمیته‌ها و کمیسیون‌های مرتبط شکل می‌گیرد.
بر اساس آرای به‌دست‌آمده اله وردی محمد زاده، سعید معماریان، محسن ورزشکار، داوود محمدی، سجاد مظلومی، سید امیرحسین آریا و امین فلاح به‌عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره انجمن قیر و وحید شیخی عنوان عضو علی‌البدل اول هیات مدیره و سید حامد حسینی به‌عنوان عضو علی‌البدل دوم هیأت مدیره انتخاب شدند. همچنین بر اساس نتیجه به‌دست‌آمده از انتخابات تعیین بازرسان، سید احمد فتاح زاده به‌عنوان بازرس اصلی و مسعود شاه‌حسینی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن قیر ایران معرفی شدند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد