اکتشاف و ماشین آلات

با حضور رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی صورت گرفت؛

افتتاح آزمایشگاه تخصصی تجزیه مواد معدنی در اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کرمان

افتتاح آزمایشگاه تخصصی تجزیه مواد معدنی در اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کرمان
پایگاه خبری معدن نیوز - آزمایشگاه تخصصی تجزیه مواد معدنی در اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کرمان با حضور رئیس این سازمان و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان افتتاح شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، آزمایشگاه تخصصی تجزیه مواد معدنی در اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کرمان با حضور رئیس این سازمان و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان افتتاح شد.

علیرضا شهیدی رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور ارتقای جایگاه سازمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مرکز زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی جنوب خاوری در کرمان یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین مراکز ناحیه‌ای سازمان است که اقدامات موثری نیز در حوزه معدنی کشور انجام داده‌اند.

وی دو هدف سازمان را تولید اطلاعات پایه در قالب نقشه‌های زمین‌شناسی و صیانت از ثروت تولیدی در قالب شناخت مخاطرات زمین‌شناسی برشمرد.

شهیدی ادامه داد: ثروتی که با سختی‌های فراوان در حوزه مواد معدنی و غیره به دست می‌آید، باید در توسعه پایدار کشور استفاده شود.

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور بیان داشت: نگاه سازمان بر تمرکززدایی از مرکز کشور به سمت مراکز ناحیه‌ای است و حمایت از استان‌ها را لازم می‌دانیم.

وی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات اداره کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی جنوب خاوری در کرمان عنوان و خاطرنشان کرد: کرمان نخستین استان معدنی کشور است و سرمایه‌گذاری در مرکز زمین‌شناسی این منطقه در حقیقت کمک به توسعه استان است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد