ورزش بنگاه ها

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران :

خوشحالیم دو تیم در لیگ برتر داریم

خوشحالیم دو تیم در لیگ برتر داریم
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت : انتظار دارم دو تیم مسی لیگ برتر رفاقت در کنار رقابت سالم را رعایت کنند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت : انتظار دارم دو تیم مسی لیگ برتر رفاقت در کنار رقابت سالم را رعایت کنند.
به گزارش معدن نیوز ؛ سعد محمدی خطاب به بازیکنان تیم صنعت مس کرمان گفت: ارزش شما در شخصیت و رفتار شماست ، حاشیه ها مخرب ترین ضربه را به هر تیمی می زند و از این رو باید با درست اندیشیدن و عاقلانه رفتار کردن امکان ورود حاشیه ها را به تیم ندهید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با اعضای تیم فوتبال صنعت مس کرمان و مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: همانطور که ظرفیت سالیانه  تولید مس از 200 هزار تن به 700 هزار تن افزایش یافته بسیار خوشحالیم که تعداد تیمهای ما در لیگ برتر نیز افزایش یافته که این مهم می تواند نقش به سزایی در پویایی جامعه داشته باشد.
دکتر سعد محمدی ادامه داد: توقع امسال من از تیم صنعت مس کرمان بسیار بالاتر از فصل گذشته است چرا که تیم امسال را تیمی  توانمند می بینم که قادر است روزهای خوبی را برای مردم شریف استان رقم بزند .
وی با بیان اینکه سرمربی تیم صنعت مس کرمان مورد حمایت همه جانبه مسئولین شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرعامل باشگاه قرار دارد ،اظهار داشت : مرفاوی را به خوبی می شناسم ، ایشان قطعا مورد حمایت کامل سیستم مدیریتی خواهد بود  چرا که معتقدم در صورت نداشتن دغدغه ذهنی مجموعه تیم ، خلاقیتها بهتر شکوفا می شود  و امیدوارم مجموعه تیم صنعت مس کرمان در کمال آرامش نسبت به تحقق اهداف خود موفق باشند .
ایشان با بیان اینکه انتظار دارم دو تیم مسی لیگ برتر رفاقت در کنار رقابت سالم را رعایت کنند ، خطاب به بازیکنان تیم صنعت مس کرمان گفت: ارزش شما در شخصیت و رفتار شماست ، حاشیه ها مخرب ترین ضربه را به هر تیمی می زند و از این رو باید با درست اندیشیدن و عاقلانه رفتار کردن امکان ورود حاشیه ها را به تیم ندهید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با قول مساعد نسبت به رفع مشکلات مالی باشگاه  اظهار داشت: در محیط کاری من حرف زدن آزاد است ، ما به تعهدات خود پایبندیم و سعی می کنیم بهترین شرایط را برای شما فراهم آوریم تا از حضور در تیم صنعت مس کرمان احساس شادابی داشته باشید  و بدون ورود به دنیای حاشیه و در آرامش تنها به موفقیت تیم بیاندیشید .
سعد محمدی با بیان اینکه تیم صنعت مس کرمان باید در هفت هفته نخست رقابتهای لیگ برتر امتیازات لازم را کسب نماید گفت:  امیدوارم در لیگ یازدهم مطالب روزنامه ها بیشتر از  دوستی ها و رفاقتها باشد ، البته نتایج هم برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است .
وی در پایان بر رعایت بحث احترام به  پیشکسوت و اصول اخلاقی در تیم تاکید نمود و اظهار داشت : الگوهای اخلاقی مان ما را به مفاخری که می خواهیم می رساند ، جو دوستانه را به سمت و سویی ببریم که موفقیت را رقم بزنیم .
در پایان سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان نیز ضمن خوشامد گویی به مدیران محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه در سخنانی با ابراز رضایت از شرایط کنونی حاکم بر تیم صنعت مس کرمان گفت: از طرف همه بچه های تیم ، از زحمات سال گذشته اعم از مالی ، اداری ، پشتیبانی ، اجرایی و تیمی باشگاه تشکر می کنم و بسیار خوشحالم که برای دومین سال در خدمت تیم صنعت مس کرمان و مردم کرمان هستم .
در این نشست ابتدا مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان به حاضرین خوشامدگویی گفت و حضور دوباره صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان را مغتنم دانست.
فتح الله نژادزمانی با بیان اینکه باید به مردم عزیز استانمان قول دهیم که تیمی بهتر از سال گذشته باشیم ، از بازیکنان تیم فوتبال صنعت مس کرمان خواست برای کسب سهمیه آسیا و حتی قهرمانی تلاش کنند .
مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت : همانطور که شرکت ملی صنایع مس در کشور به عنوان شرکت نمونه کشوری انتخاب شده است ما نیز باید تلاش کنیم که در ورزش و فرهنگ نیز  از بهترینهای کشور باشیم .
صمد مرفاوی با بیان اینکه عملکرد باشگاه مس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر علمی و منطقی بوده است ، گفت : من به تمامی نفرات تیمم اعتقاد دارم ، ما امسال استخوان بندی تیممان را حفظ کردیم ، سال گذشته تیم ما جوان بود و بازیکنانی داشتیم که برخی از انها اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کردند که اغلب نمره قبولی هم گرفتند ، انضباط تیمی ما راضی کننده بود و از نظر فنی نیز خیلی از کارشناسان به تیم ما اعتقاد داشتند .
وی ادامه داد : امسال نیز تیمی یکدست و هماهنگ داریم و امیدوارم با توجه به توانایی خوب بازیکنانمان آسایی شویم .
مرفاوی گفت : صنعت مس کرمان نارنجی باید به شخصیتی بزرگ و جدید را برای خود بسازد تا با بزرگان دست و پنجه نرم کنیم .
وی افزود : نکته خیلی مهم برای بازیکنان ما انگیزه است و بچه ه ای جوان ما امسال رشد بهتری داشته اند و به این باور رسیده اند که می توانند بهتر باشند .
با ابراز رضایت از شرایط تیم صنعت مس کرمان در اردوی ترکیه گفت : در این اردو دو دیدار تدارکاتی انجام دادیم و نسبت به هماهنگی و شناخت از بازیکنان تیم به نکات مثبتی رسیدیم .
وی گفت: بازیکنان ما از انگیزه بالایی برای موفقیت برخوردارند و مطمئنا برای هدف اصلی تیم که همان کسب سهمیه آسیاست تلاش خواهند داشت ضمن انکه نیم نگاهی هم قهرمانی خواهیم داشت .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد