آلومینیوم و مس

توسعه معدن پرویکتو ریوتینتو رو به اتمام است/ ۱۵ میلیون تن به ظرفیت سالیانه معادن مس ریوتینتو افزوده می شود

توسعه معدن پرویکتو ریوتینتو رو به اتمام است/ ۱۵ میلیون تن به ظرفیت سالیانه معادن مس ریوتینتو افزوده می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - توسعه معدن پرویکتو ریوتینتو به ۱۵ میلیون تن در سال نزدیک به پایان است که راه را برای این عملیات مس مستقر در اسپانیا برای افزایش دادن تولید خود به ۵۰ هزار تا ۵۵ هزار تن در سال در ۲۰۲۰ هموار خواهد ساخت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مس سرچشمه، شرکت معدنکاری آتالایا واقع در فهرست های بخش فرعی بورس فلزات لندن و بورس تورنتو روز پنجشنیه طی گزارشی گفت که تأسیسات فلوتاسیون و کنسانتره جدید تمام و عملیاتی شده اند، در حالیکه تأسیسات سنگ شکن اولیه جدید از لحاظ مکانیکی تکمیل گردیده و راه اندازی آن به زودی صورت خواهد گرفت. در حوزه جدید فراوری سنگ معدن فعالیتهای مکانیکی در حال پیشرفتند و طی هفته های آینده به پایان خواهند رسید.

مدیر عامل آتالایا ماینینگ، آلبرتو لاواندئیرا، در گزارش به روز رسانی عملیاتهای فصل دوم شرکتگفت،"این شرکت با تکمیل مکانیکی توسعه ریوتینتو و مدرنیزاسیون پروژه که انتظار می رود به زودی انجام گیرد به نحوی پیشرونده سطح تولید مس خود را در مدت باقیمانده از سال جاری افزایش خواهد داد. تکمیل این پروژه به موقع و منطبق بر بودجه پیامدی عالی برای شرکت به شمار می رود و نشانه ای مستمر از قابلیتهای عملیاتی آن می باشد."

تولید فصل دوم ریوتینتو 10888 تن مس بود، که 4.2 درصد نسبت به رقم تولید فصل دوم سال گذشته بیشتر است، و 2.6 میلیون تن سنگ معدن با عیار مس متوسط 48/0 درصد و نرخ بازیافت 88.72 درصد هم اکنون در حال فراوری ست.

در مقایسه با فصل نخست سال جاری، تولید مس در اثر فراوری بیشتر و عیارهای بالاتر 6.5 درصد افزایش را نشان می دهد.

آتالایا گفت راهنمای 2019 این شرکت برای تولید بین 45 هزار تا 46500 تن مس تغییری نخواهد داشت. همچنین راهنمای تولید 2020 این شرکت نیز مطابق با همان پیش بینی قبلی خواهد ماند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد