فولاد و آهن

راه اندازی اولیه سیستم پایش بهره وری در شرکت مانا

راه اندازی اولیه سیستم پایش بهره وری در شرکت مانا
پایگاه خبری معدن نیوز - واحد توسعه مدیریت شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا در راستای پایش هر چه بهتر بهره وری پروژه ها اقدام به راه اندازی اولیه سیستم داشبوردهای مدیریتی بصورت آنالین و بر اساس مدل سبد پروژه ها (Portfolio) نموده است که هدف اصلی این سیستم ارائه خدمات ذیل در سطوح مدیریتی این شرکت می باشد:
  بزرگنمايي:

1 -شاخص های نتیجه ای کلیدی (KRIs(Indicators Result Key :به شما می گوید عملکرد شما در یک منظر خاص چگونه بوده است.

2 -شاخص های عملکردی (PIs(Indicators Performance :به شما میگوید چه کاری را باید به انجام برسانید.

3 -شاخص های کلیدی عملکرد (KPIs(Indicators Performance Key :به شما می گوید چه کاری را می بایست انجام داد تا کارایی سازمان را بصورت چمشگیری افزایش دهید.

با توجه به راه اندازی اولیه (سطح یک) این مهم در شرکت مانا، واحد توسعه مدیریت امیدوار است با همکاری تمامی عوامل پروژه ای و ستادی بصورت گام به گام و طی برنامه زمانبندی مناسب قادر به راه اندازی هر سه فاز این سیستم در سه ماهه چهارم سال مالی 98 خواهد بود.

شماهایی کلی از بخش های مختلف نرم افزار به شرح ذیل می باشد (اطالعات وارد شده در نرم افزار بصورت الگو بوده و واقعی نمی باشد).

گفتنی است، در اواخر سال 1386 در راستای اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مالکیت شرکت مانا به بخش غیر دولتی منتقل و سهامدار اصلی آن شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) می باشد. در تیرماه سال 1388 نام شرکت به شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایراینان مانا تغییر و ثبت قانونی شد.

با تغییر مالکیت شرکت از بخش دولتی به بخش خصوصی با توجه به استراتژی شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (میدکو) این شرکت نیز یکی از بخشهای اهداف استراتژیک خود را اجرای پروژه های معدنی قرار داده است در این راستا در مدت 4 سال گذشته بیش از 5 پروژه بزرگ صنعتی و معدنی توسط این شرکت در منطقه کرمان در حال اجرا است که از جمله آنها:

پروژه احداث کارخانه کک سازی زرند کرمان بصورت EPC
پروژه احداث کارخانه فولاد بوتیای کرمان بصورت EPC
پروژه احداث کارخانه ذغالشویی پابدانا
پروژه احداث کارخانه کنسانتره جلال آباد
پروژه احداث کارخانه گندله زرند و بوتیا می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد