ورزش بنگاه ها

دیدار مدیرعامل گل گهر با کادر اجرایی شرکت فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان

دیدار مدیرعامل گل گهر با کادر اجرایی شرکت فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
معدن نیوز - صبح روز دوشنبه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی گل‌گهر به همراه سرمربی تیم فوتبال با جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر پیرامون آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم و تکمیل ورزشگاه برای مسابقات لیگ برتر دیدار و گفتگو کردند.
  بزرگنمايي:

در این دیدار جمشید ملارحمان از زحمات مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و سرمربی تیم به دلیل آماده‌سازی تیم جهت حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتبال کشور تشکر و بر حمایت قاطعانه و همه جانبه از عوامل باشگاه و تیم فوتبال تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر افزود: خوشبختانه با وجود مجموعه بزرگ ورزشی گل‌گهر و دارا بودن امکاناتی همچون؛ سالن بدنسازی، استخر، سونا، زمین چمن و ..... می‌توان با افتخار گفت که شرکت فرهنگی ورزشی گل‌گهر یک شرکت ورزشی کاملا مجهز است و انتظار می‌رود با مربیگری حرفه‌ای وینگو بگوویچ و چیدمان خوب تیم و با برنامه زمان‌بندی مشخص بتوان به نتایج عالی و در خور شأن مردم سیرجان و استان کرمان دست یافت.

ملارحمان همچنین در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان نیز گفت: گروه‌های فنی و مهندسی ، عمرانی و پیمانکاری شرکت گل گهر به صورت گسترده و با تمام توان در حال کار هستند و کار تکمیل و آماده سازی ورزشگاه با سرعت در حال پیشرفت است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد