ورزش بنگاه ها

سعد محمدی اعلام کرد :

حمایت همه جانبه از سرمربی تیم فوتبال مس

حمایت همه جانبه از سرمربی تیم فوتبال مس
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با اعضای تیم فوتبال مس گفت:سرمربی این تیم مورد حمایت همه جانبه مسئولین شرکت مس و مدیرعامل باشگاه قرار دارد.
  بزرگنمايي:

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با اعضای تیم فوتبال مس گفت:سرمربی این تیم مورد حمایت همه جانبه مسئولین شرکت مس و مدیرعامل باشگاه قرار دارد.
به گزارش معدن نیوز به نقل از پایگاه خبری شرکت ملی مس ایران (مس پرس)؛ دکتر سعد محمدی اظهار داشت : همانطور که ظرفیت سالیانه تولید مس از 200 هزار تن به 700 هزار تن افزایش یافته بسیار خوشحالیم که تعداد تیمهای ما در لیگ برتر نیز افزایش یافته که این مهم می تواند نقش به سزایی در پویایی جامعه داشته باشد .
وی با بیان اینکه دوستی ، عشق و علاقه در موفقیت تیم بسیار تاثیرگذار است ،ادامه داد : علیرغم مشکلات زیاد کاری سعی داریم این جلسات را دو ماه یکبار برگزار کنیم چرا که معتقدم دوستی ها با برگزاری این نشست ها بیشتر تقویت خواهد شد .
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، ادامه داد: توقع امسال من از تیم مس بسیار بالاتر از فصل گذشته است چرا که تیم امسال را تیمی توانمند می بینم که قادر است روزهای خوبی را برای مردم شریف استان رقم بزند .
دکترسعد محمدی، اظهار داشت : مرفاوی را به خوبی می شناسم ، ایشان قطعا مورد حمایت کامل سیستم مدیریتی خواهد بود، چرا که معتقدم در صورت نداشتن دغدغه ذهنی مجموعه تیم ، خلاقیت ها بهتر شکوفا می شود و امیدوارم مجموعه تیم مس در کمال آرامش نسبت به تحقق اهداف خود موفق باشند .
وی با بیان اینکه انتظار دارم دو تیم مسی لیگ برتر رفاقت در کنار رقابت سالم را رعایت کنند، خطاب به بازیکنان تیم مس گفت : ارزش شما در شخصیت و رفتار شماست ، حاشیه ها مخرب ترین ضربه را به هر تیمی می زند و از این رو باید با درست اندیشیدن و عاقلانه رفتار کردن امکان ورود حاشیه ها را به تیم ندهید. 
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با قول مساعد نسبت به رفع مشکلات مالی باشگاه اظهار داشت : ما به تعهدات خود پایبندیم و سعی می کنیم بهترین شرایط را برای شما فراهم آوریم تا از حضور در تیم مس احساس شادابی داشته باشید و بدون ورود به دنیای حاشیه و در آرامش تنها به موفقیت تیم بیاندیشید .
دکتر سعد محمدی با بیان اینکه تیم مس باید در هفت هفته نخست رقابتهای لیگ برتر امتیازات لازم را کسب کند گفت : امیدوارم در لیگ یازدهم مطالب رسانه ها بیشتر از دوستی ها و رفاقت ها باشد ، البته نتایج هم برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است .
در این نشست صمیمانه ،مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان ضمن خوشامدگویی به حاضران در سخنانی حضور دوباره صمد مرفاوی در راس تیم فوتبال مس را فرصت مغتنمی دانست و اظهار داشت : اولویت نخست ما در لیگ یازدهم ، رعایت اصول اخلاقی است که رعایت این اصل در فصل گذشته  باعث شده است رابطه خوب و دوستانه ای با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته باشیم .
فتح الله نژادزمانی ادامه داد : با برگزاری جلسات متعدد در مورد جذب بازیکن و قراردادها، در فصل نقل و انتقالات با فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و هیات فوتبال تعامل مناسبی را در این مورد برقرار کردیم .
وی افزود:برای نخستین بار در تاریخ باشگاه صنعت مس شاهد حضور 19 بازیکن بومی در ترکیب تیم فوتبال بزرگسالان مس هستیم و معتقدیم این امر باز هم جای رشد کمی و کیفی دارد .
وی گفت : امسال همچنین در نفرات دعوت شده از تیم بزرگسال و امید و جوانان مس به تیم های ملی  هم رشد خوبی داشته ایم ، بطوریکه سه بازیکن ما در تیم ملی بزرگسالان ، 4 بازیکن در تیم ملی امید و 5 بازیکن در تیم ملی جوانان ، حضور دارند که مطمئنا این حضور می تواند آینده فوتبال استان و حتی کشور را تضمین نماید .
نژادزمانی با بیان اینکه باید به مردم عزیز استان مان قول دهیم که تیمی بهتر از سال گذشته باشیم ،از بازیکنان تیم فوتبال مس خواست برای کسب سهمیه آسیا و حتی قهرمانی تلاش کنند .
مدیرعامل باشگاه صنعت مس گفت : همانطور که شرکت ملی صنایع مس ایران در کشور به عنوان شرکت نمونه کشوری انتخاب شده است ما نیز باید تلاش کنیم که در ورزش و فرهنگ نیز از بهترینهای کشور باشیم .
نژادزمانی ادامه داد : برای ما یک افتخار است که دو تیم از کرمان در لیگ برتر حضور دارند ، ما کاملا با مس سرچشمه هماهنگ هستیم و با هم تعامل خوبی داریم.
سرمربی تیم فوتبال مس نیز ضمن خوشامد گویی به مدیران محترم شرکت ملی صنایع مس و باشگاه در سخنانی با ابراز رضایت از شرایط کنونی حاکم بر تیم مس گفت : از طرف همه بچه های تیم ، از زحمات سال گذشته اعم از مالی ، اداری ، پشتیبانی ، اجرایی و تیمی باشگاه تشکر می کنم و بسیار خوشحالم که برای دومین سال در خدمت تیم مس و مردم کرمان هستم .
صمد مرفاوی با بیان اینکه عملکرد باشگاه مس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر علمی و منطقی بوده است ، گفت : من به تمامی نفرات تیم اعتقاد دارم و استخوان بندی تیم را حفظ کردیم ، سال گذشته تیم ما جوان بود و بازیکنانی داشتیم که برخی از آنها اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کردند که اغلب نمره قبولی هم گرفتند، انضباط تیمی ما راضی کننده بود و از نظر فنی نیز خیلی از کارشناسان به تیم ما اعتقاد داشتند .
وی ادامه داد : امسال نیز تیمی یکدست و هماهنگ داریم و امیدوارم با توجه به توانایی خوب بازیکنان مان آسیایی شویم .
مرفاوی گفت : مس نارنجی باید به شخصیتی بزرگ و جدید را برای خود بسازد تا با بزرگان دست و پنجه نرم کنیم .
وی افزود : نکته خیلی مهم برای بازیکنان ما انگیزه است و بچه های جوان ما امسال رشد بهتری داشته اند و به این باور رسیده اند که می توانند بهتر باشند.
وی با ابراز رضایت از شرایط تیم مس در اردوی ترکیه گفت : در این اردو دو دیدار تدارکاتی انجام دادیم و نسبت به هماهنگی و شناخت از بازیکنان تیم به نکات مثبتی رسیدیم .
وی گفت : بازیکنان ما از انگیزه بالایی برای موفقیت برخوردارند و مطمئنا برای هدف اصلی تیم که همان کسب سهمیه آسیاست، تلاش خواهند کرد ،ضمن آنکه نیم نگاهی هم به قهرمانی خواهیم داشت .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد