آلومینیوم و مس

مدیر معدن مجتمع مس سرچشمه خبر داد؛

ثبت ۲ رکورد جدید در مجتمع مس سرچشمه در تیر ماه

ثبت ۲ رکورد جدید در مجتمع مس سرچشمه در تیر ماه
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر معدن مجتمع مس سرچشمه از ثبت دو رکورد جدید این معدن در تیرماه ۹۸ خبر داد و گفت: همکاران ما در مجتمع مس سرچشمه یکبار دیگر با ثبت رکوردی دیگر، فعل خواستن را به شایستگی در سال رونق تولید صرف کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا کارگردیانتی با اعلام این خبر اظهار داشت: رکورد تولید ماده معدنی اعم از استخراج و ارسال به کارخانجات تغلیظ در مجتمع مس سرچشمه روزانه و ماهیانه شکسته شد.

وی توضیح داد: رکورد تولید روزانه تناژ استخراجی و ارسالی سولفور به میزان 130 هزار تن ثبت شد، همچنین تناژ ماهیانه تولید سولفور و ارسال آن به کارخانه نیز در تیر ماه شکسته شد.

مدیر معدن مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: به همت و تلاش همکاران امور معدن مس سرچشمه، رکورد استخراج و ارسال سولفور ماهیانه به کارخانجات تغلیظ به میزان 3050000 تن ( 3میلیون و 50هزارتن ) شکسته شد.

کارگردیانتی خاطرنشان کرد: رکوردهای قبلی در حدود 3 میلیون تن مربوط به شهریور 96 و فروردین 97 می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت انبار و میزان مصرفی کارخانجات تغلیظ و همچنین استخراج از معدنی با این پیچیدگی عبور از رکورد های قبل واقعاً کار دشواری بود.

وی بیان داشت: این تولید در حالی محقق شد که علاوه بر همت مضاعف همه پرسنل معدن، شرایط را کاملا از لحاظ ظرفیت انبار مهیا و محدودیت های آن را رعایت کردیم و بار دیگر جهت تداوم تولید و رکورد روزانه، توان انسانی و تجهیزاتی خودمون را در تولید ماهیانه هم محک زدیم.

کارگردیانتی در پایان گفت: ضمن تشکر از همکارانم در مجموعه معدن مس سرچشمه جا دارد از همکاران امور محترم تغلیظ نیز تشکر کنیم که تناژ خوبی را مصرف کردند و همچنین امور محترم مهندسی و امورهای محترم توسعه ای شرایطی را فراهم کردند که ظرفیتی ایجاد شود تا ما بتوانیم خاک بیشتری را ارسال نماییم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد