اخبار استان ها

سهم معادن در آبرسانی به ۴ روستای خراسان جنوبی

سهم معادن در آبرسانی به ۴ روستای خراسان جنوبی
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تکمیل، تجهیز و بهسازی آبرسانی به چهار روستا از محل برگشت حقوق دولتی معادن این استان خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، منطقه خراسان جنوبی، داود شهرکی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق قانون معادن و آیین‌نامه اجرایی آن، 15 درصد از حقوق دولتی معادن باید به اعتبارات استانی تعلق گیرد تا برای ایجاد زیرساخت و رفاه توسعه شهرستان با اولویت‌بخشی به منطقه‌ای که معدن در آن واقع شده است، هزینه شود.
وی تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته به این چهار روستا بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال است که با توجه به اهمیت موضوع آبرسانی به روستاها برای تکمیل، تجهیز و بهسازی خطوط و مخازن آبرسانی اختصاص یافته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: احداث مخزن آب روستای قلعه زری خوسف، بهسازی آبرسانی به روستای بصیران در شهرستان خوسف، تکمیل مجتمع آبرسانی روستای آواز شهرستان درمیان و بهسازی خطوط آب روستای چاه پنجسر شهرستان سربیشه، طرح‌هایی هستند که این مبلغ از سوی این سازمان و با نظر فرمانداران و نظارت آب و فاضلاب روستایی به آن‌ها اختصاص داده شده است که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد