اخبار استان ها

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور
پایگاه خبری معدن نیوز - چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه (نمایش فنون) قهرمانی مردان و نهمین دوره رقابت های روسا، دبیران و نایب رئیسان هیات های تکواندو کشور ۲۷ لغایت ۳۰ تیر ماه در دو بخش بانوان و آقایان و در هشت رده سنی به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان در سالن کوثر عاشق آباد اصفهان برگزار گردید و نفرات برتر معرفی شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در روز پنجشنبه 27 تیرماه و نخستین روز این رقابت ها در بخش انفرادی استاندارد و در رده های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال و بالای 60 سال نفرات برتر مشخص و به آنها لوح سپاس و مدال مسابقات اهداء گردید.

بر اساس مسئولیت های اجتماعی، ذوب آهن اصفهان همواره حامی ورزش استان و کشور است و به همین منظور این رویداد مهم ورزشی را به بهترین وجه برگزار نمود، افتتاحیه و مسابقات به طور زنده از شبکه ورزش و استان پخش گردید.

در حاشیه این مراسم با غلامرضا عابدی مسئول کمیته خدمات فرهنگی و اجتماعی این مسابقات که خود از کارمندان ذوب آهن است گفتگویی داشتیم که در پی می آید:

وی گفت: استان اصفهان در بخش بانوان و آقایان از مدعیان و مقام آوران چند دوره مسابقات کشوری و از قهرمانان این رشته ورزشی بوده و تیم بانوان استان سه سال قهرمان کشور بوده، با توجه به همین امر میزبانی این دوره از مسابقات به استان اصفهان رسید.

وی با اشاره به این موضوع که بیشتر اعضای تیم بانوان از شهرستان لنجان در این مسابقات شرکت کرده اند افزود: زحمات استاد علیرضا و مهسا مردانی در رسیدن تکوندوکاران این شهرستان به سکو های قهرمانی کشوری و بین المللی بسیار چشمگیر بوده است.

وی کمک های ذوب آهن اصفهان در برگزاری این مسابقات را در راستای مسئولیت های اجتماعی مثبت بر شمرد و گفت: این دوره از مسابقات به لحاظ حضور 800 شرکت کننده در غالب 52 تیم از سطح کشور و حضور قهرمانان بین المللی و کشوری از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار بود.

در ادامه مرتضی استکی سرپرست هیئت تکواندو استان ضمن قدردانی از ذوب آهن اصفهان به منظور برگزاری این مسابقات گفت: با قهرمانی در این مسابقات در هر دو رده آقایان و بانوان زحمات این شرکت را جبران نمودیم.

اردوی دختران و پسران برای حضور قدرتمند در این رقابت ها حدود دو ماه قبل آغاز شد و برای هر دو تیم از بهترین مربیان استفاده کردهایم تا با قدرت در این مسابقات حضور باشیم.

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان و سرپرست اسبق تیم تکواندو ذوب آهن اصفهان افزود: این شرکت مادر صنعت کشور است، با محصولات با کیفیت ذوب آهن اصفهان آشنایی دارم و این قهرمانی را به تمام تالشگران این صنعت بزرگ تقدیم می نمایم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد