اکتشاف و ماشین آلات

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد؛

واگذاری ۲۰۰محدوده معدنی اکتشافی و دارای پروانه بهره برداری خراسان جنوبی از طریق مزایده/ مزایده محدوده ها از دیروز آغاز و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد

واگذاری ۲۰۰محدوده معدنی اکتشافی و دارای پروانه بهره برداری خراسان جنوبی از طریق مزایده/ مزایده محدوده ها از دیروز آغاز و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد
پایگاه خبری معدن نیوز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از واگذاری ۲۰۰ محدوده معدنی اکتشافی و دارای پروانه بهره برداری خراسان جنوبی از طریق مزایده خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمد سالاری گفت: مزایده محدوده های معدنی استان از 5 شنبه 27 تیر آغاز شده و تا ساعت 19 پنجشنبه 10 مرداد ادامه دارد.

سالاری با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت باید دارای شرایط فنی و مالی باشند، افزود: سرمایه گذاران باید به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

سالاری تصریح کرد: متقاضیان از 12 مرداد فرصت دارند مستندات و مدارک کاغذی خود را به نشانی دبیرخانه واقع در بلوار عبادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پست کنند.

وی افزود خراسان جنوبی باتوجه به ساختار زمین شناسی از ذخایر غنی معدنی با تنوع قریب به 50 نوع ماده معدنی از مجموع شصت وپنج نوع ماده معدنی شناخته شده کشوربرخوردار بوده که تعدادی از مواد معدنی از نظر نوع ومیزان ذخیره در کشور منحصر به فرد می باشد

وی با بیان اینکه بیش از 3میلیارد و700میلیون تن ذخیره قطعی مواد معدنی استان است افزود ظرفیت سالانه استخراج اسمی معادن استان 17 میلیون و 600 هزار تن است.

وی ابراز امیدواری کرد با انجام این مزایده فرصت های سرمایه گذاری جدیدی در معدن و صنایع معدنی استان اعم از اکتشاف، استخراج و فرآوری صنایع مرتبط با این بخش فراهم گردد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد