گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت های معدنی در مصاحبه تصویری با معدن نیوز؛

صندوق بیمه فعالیت های معدنی یکی از ارکان اصلی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس است

صندوق بیمه فعالیت های معدنی یکی از ارکان اصلی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس است
پایگاه خبری معدن نیوز - فرید دهقانی مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت های معدنی در مصاحبه تصویری با معدن نیوز من بیان اینکه صندوق بیمه فعالیت های معدنی یکی از ارکان اصلی طرح احیا، بازسازی و فعال سازی معادن و صنایع معدنی کشور است گفت: در این میان نقش صندوق بیمه به عنوان پوشش بیمه ای و تسهیل گر جهت دسترسی معدنکاران کوچک و آنهایی که قصد احیا و بازسازی معادن خود را دارند، می باشد.
  بزرگنمايي:

مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت های معدنی به معدن نیوز اظهار داشت: این صندوق در زمینه بیمه های مربوط به سیکل ها تجاری، بیمه های مربوط به تکنولوژی و بیمه نامه های مربوط به اکتشاف فعال است. در همین راستا می توان به انعقاد تفاهم نامه با بانک صنعت و معدن جهت برخورداری از منابع داخلی بانک با ارائه بیمه نامه صندوق نام برد. از سوی دیگر توافقنامه و تفاهم نامه سه جانبه ای گل گهر، چادرملو و مس برای استفاده از اعتبار شرکت های بزرگ به منظور پیش خرید محصولاتی که قرار است در معادن کوچک مقیاس تولید گردد نیز از دیگر اقدامات بوده است.
دهقانی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، پروژه های کنسانتره سازی با اعتبار در نظر گرفته شده در بانک های عامل از طرف شرکت ملی مس و با ارائه ضمانت نامه و بیمه نامه صندوق راه خواهد افتاد و به شرکت مس پیش فروش می شود. همچنین کنسانتره سنگ آهن به گل گهر و چادرملو فروخته خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد