سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن نیوز گزارش می دهد؛

رشد ۱۹ درصدی صادرات سنگ آهن هند در ماه جولای

رشد ۱۹ درصدی صادرات سنگ آهن هند در ماه جولای
پایگاه خبری معدن نیوز - میزان صادرات سنگ آهن هند در ماه جولای با ۱۹ درصدی درمقایسه با ماه ژوئن از ۱.۷۹ میلیون تن به ۲.۱۳ میلیون تن رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، صادرات سنگ آهن هند در ماه جولای درمقایسه با جولای سال قبل که حجم صادرات 170 هزار تن بود رشد قابل توجهی داشته است.

صادرات سنگ آهن هند در پی افزایش قیمت های جهانی سنگ آهن در ماه های ژوئن تا جولای صعودی بود. در ماه جولای متوسط قیمت سنگ آهن 62 درصد برای تحویل در بنادر چین به 120 دلار رسید درحالی که در ژوئن به 108 دلار رسیده بود.همچنین نرخ ها در اوایل ماه جولای جتی به 126 دلار در هر تن هم رسیده بود.

بررسی ها نشان می دهد Rungta بزرگترین صادرکننده سنگ آهن هند در ماه جولای با 330 هزار تن صادرات بوده است که رشد 12 درصدی نسبت به صادرات ژوئن که 290 هزار تن بود داشته است.

SM Niryat دومین صادرکننده بزرگ هند است که افت 44 درصدی صادرات را رقم زده و صادرات آن به 310 هزار تن در ماه جولای رسیده است. صادرات MMTC اما به شدت افزایش داشته و با رشد چشمگیری به 300 هزار تن رسیده است.

چین نیز همچنان بزرگترین واردکننده سنگ آهن از هند است که در ماه جولای بالغ بر 1.65 میلیون تن سنگ آهن از این کشور وارد کرد درحالی که در ماه ژوئن بیشتر و به میزان 1.71 میلیون تن وارد کرده بود.

ژاپن دومین واردکننده با حجم واردات 220 هزار تن و سپس کره جنوبی با واردات 80 هزار تن قرار دارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد