سنگ آهن و ذغال سنگ

در جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران گهرزمین مطرح شد؛

پیشرفت حدود ۵۰ درصدی خط ۳ کنسانتره سازی گل گهر/ پیشرفت واحد گندله سازی به بیش از ۹۵ درصد رسیده است

پیشرفت حدود ۵۰ درصدی خط ۳ کنسانتره سازی گل گهر/ پیشرفت واحد گندله سازی به بیش از ۹۵ درصد رسیده است
پایگاه خبری معدن نیوز - جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران گهرزمین امروز در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
  بزرگنمايي:

در ابتدای این جلسه علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن عرض خیر مقدم به هیئت مدیره و تبریک بمناسبت انتصاب جمشید ملارحمان به سمت مدیرعامل گل گهر و همچنین انتخاب محمد فلاح بعنوان رئیس هیئت مدیره گهرزمین و انتخاب امیرعلی طاهرزاده بعنوان نائب رییس هیئت مدیره، این اتفاقات را به فال نیک گرفت و گفت: شرکت گهرزمین شرکت در حال توسعه ای است که با حمایتهای دوستان در سال های گذشته و واگذاری معدن به شرکت گهرزمین، مسیر رشد و شکوفاییش بخصوص در سال های اخیر هموار شده است.
وی با اشاره به اینکه هدف و برنامه شرکت، 5 خط 2 میلیون تنی کنسانتره و 2 خط تولید 5 میلیون تنی گندله می باشد عنوان کرد: پیشرفت کنونی پروژه خط 3 تولید کنسانتره نزدیک به 50 درصد می باشد که ان شاءالله در یکی دو ماه آینده تحولات چشمگیری را در این راستا خواهیم داشت.
پوریانی در ادامه افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه گندله سازی بیش از 95 درصد می باشد که این میزان، نشان از تلاش شبانه روزی همکاران و حمایتهای آقای آرش حبیبی عضو هیئت مدیره در راستای سرعت بخشیدن به فعالیتهای پروژه می باشد.
مدیرعامل گهرزمین در پایان صحبتهای خود مبنی بر اینکه این شرکت در مسیر مستقل شدن می باشد بیان کرد: بنیان گذار شرکت گهرزمین، شرکت گل گهر بوده است که امید است با حمایت های بیشتر و همیشگی شاهد پیشرفتهای بیشتری در مجموعه باشیم.
در ادامه این جلسه، جمشید ملارحمان مدیرعامل گل گهر با تاکید بر توسعه و تولید عنوان کرد: زمانی که شکل کاری خصوصی می شود فضای رقابتی ایجاد می گردد اما باید مواظب بود که موازی کاری ایجاد نشود.
وی در ادامه افزود: نگاه سیستمی باعث جلوگیری از هزینه و اتلاف انرژی می شود.
ملارحمان با اشاره به موفقیتهای گهرزمین و اینکه ما باید خالق صنعت باشیم و نه خریدار صنعت گفت: نگاه به بومی سازی در شرکت گهرزمین بسیار خوب و قابل تقدیر است.
در ادامه، محمد فلاح رئیس هیئت مدیره گهرزمین عامل موفقیت در هر امری را فعالیت و اجرایی کردن آن کار دانست و افزود: تلاش و کوشش همکاران گهرزمین باعث شد که تمامی اعضای هیئت مدیره از مدیرعامل حمایت کنند و آقای پوریانی در سمت مدیرعاملی این شرکت ابقا شود.
وی همچنین با تاکید بر همکاری و همدلی گفت: باید با جذب نیروهای زبده و بااستعداد شاهد پیشرفت بیشتر مجموعه گهرزمین باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد