ورزش بنگاه ها

دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو با میزبانی شرکت مس آغاز شد

اردشیر سعدمحمدی: ایجاد روحیه ورزشی در کارکنان مهمترین اصل مدیریتی برای افزایش بهره‌وری است

اردشیر سعدمحمدی: ایجاد روحیه ورزشی در کارکنان مهمترین اصل مدیریتی برای افزایش بهره‌وری است
پایگاه خبری معدن نیوز - ظهر روز ۴ شنبه آئین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو به میزبانی شرکت مس در تبریز برگزار شد. به همین مناسبت «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت مس پیامی صادر کرد که از سوی مهندس آرمان حسنی معاون منابع انسانی و پشتیانی شرکت مس قرائت شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز متن پیام به این شرح است:
به نام پروردگار راستی و درستی
«در دنیای امروز، منابع انسانی هر شرکتی مهمترین و حیاتی‌ترین سرمایه برای توسعه اقتصادی پایدار است. از این‌رو، برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در کنار استفاده از فناوری‌های روز باید به‌عنوان مهمترین اصل مدیریتی در دستور کار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گیرد. یکی از راه‌های اصلی برای افزایش بهره‌‌وری و ارتقای انگیزه کارکنان با هدف ایجاد شرکتی پویا و سودآور تقویت روحیه ورزشی در بین کارکنان و آماده‌سازی بسترهای ورزشی در سطح سازمان‌ها است.
در همین راستا سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به‌عنوان متولی صنایع معدنی ایران در سال‌های گذشته و در راستای ایجاد شرکت‌هایی پویا و بهره‌ور اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات کارکنان شرکت‌‌های تابعه در زمینه‌‌های مختلف ورزشی ازجمله مسابقات فوتسال در یازده دوره کرده است.
شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر است که دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه به میزبانی این شرکت در «تبریز»؛ پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی؛ برگزار می‌شود.
اینجانب ضمن قدردانی از ریاست محترم هیات‌عامل ایمیدرو برای فراهم کردن شرایط برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال، اعلام می‌دارم که شرکت ملی صنایع مس ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا میزبان خوبی برای خانواده بزرگ معدنی کشور در این دوره از مسابقات باشد.»
اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد