اخبار استان ها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین خبر داد؛

توقیف محموله سنگ سرب غیرمجاز در اسفراین

توقیف محموله سنگ سرب غیرمجاز در اسفراین
پایگاه خبری معدن نیوز- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۳۰۰ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز به ارزش ۲۴ میلیون ریال در اسفراین خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سرهنگ "جاوید مهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه پرکانلو در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو حامل سنگ معدن غیر‌مجاز از نوع سرب شدند.

این مقام نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ماموران این خودرو را در یکی از محور های شهرستان متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 300 کیلوگرم سنگ معدن از نوع سنگ سرب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شد، یاد آور شد: خودرو به همراه سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان اسفراین شد.

سرهنگ مهری با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن 24 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد