فولاد و آهن

با مشارکت عمران فولاد شهر و در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی صورت می گیرد؛

ساخت هزار واحد مسکونی توسط ذوب آهن اصفهان در فولادشهر

ساخت هزار واحد مسکونی توسط ذوب آهن اصفهان در فولادشهر
پایگاه خبری معدن نیوز - طی نشستی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، خدامراد صالحی سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان، حمیدرضا شیروانی مدیر عامل شرکت عمران، شهردار و تعدادی از اعضاء شورای شهر فولادشهر، تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی بین شرکت‌های عمران فولادشهر و ذوب آهن اصفهان منعقد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن، در این نشست که تعدادی از دیگر مسئولین این شرکت نیز حضور داشتند، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را مشارکت در ساخت واحد مسکونی باتوجه به مسئولیت های اجتماعی کارخانه دانست و گفت: به هر میزان فاصله تردد کارکنان با کارخانه کمتر باشد در هزینه های حمل نقل کارخانه صرفه جویی خواهد شد‌.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان، اولویت هایی چون تولید، تامین مواد اولیه، مسائل زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی را با هم پیش می برد و ساخت این هزار واحد مسکونی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

یزدی زاده با بیان اینکه از سال 73 تا سال 81 در فولادشهر ساکن بوده و با ویژگی های این شهر آشناست، افزود: این واحد های مسکونی باید به نحوی ساخته شود که در خور نام ذوب آهن اصفهان باشد و الگویی برای ساختمان سازی در این شهر گردد.

حمیدرضا شیروانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گفت: با انعقاد این تفاهم نامه زمینه ساخت هزار واحد مسکونی به مساحت 14 هکتار با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در سه سال با مشارکت کارخانه ذوب آهن فراهم شد.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان سنگ بنای فولاد شهر را در سال 1347 گذاشته است و همواره خدمات خوبی به این شهر ارائه داده و لذا پروژه ساخت هزار واحد مسکونی توسط ذوب آهن را می توان در راستای تداوم این تعاملات دانست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد