اکتشاف و ماشین آلات

مدیر کل امور اکتشاف اعلام کرد :

اجرای ۴ برنامه برای جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش اکتشاف

اجرای ۴ برنامه برای جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش اکتشاف
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر کل امور اکتشاف از اجرای ۴ برنامه برای جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش اکتشاف خبر داد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر کل امور اکتشاف از اجرای 4 برنامه برای جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش اکتشاف خبر داد.
به گزارش معدن نیوز ؛ «سید رضا عظیمی» افزود: تسهیل در فرآیند ثبت و صدور مجوزهای لازم ،شفاف سازی اطلاعات موجود و تسریع در ثبت فرآیندها با مکانیزه کردن آنها ،اطلاع رسانی در خصوص قوانین موجود و ساده سازی دستورالعمل های مرتبط و هماهنگی سازمان های مرتبط با امور ثبت و صدور با ایجاد پنجره واحد مانند محیط زیست و منابع طبیعی ، 4 برنامه لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی در امر اکتشاف است که به زودی اجرایی خواهد شد.
وی گفت: یکی از مهمترین روش‌ها برای ارتقای شناخت مواد معدنی واگذاری محدوده های موجود با معرفی اولیه پتانسیل های فعلی برای سرمایه گذاران خارجی  و کشف ذخایر توسط آن ها با توجه به نیاز بازارهای داخلی است.
«عظیمی» با بیان اینکه توسعه پایدار و رقابتی با پشتوانه ذخایر کشف شده می تواند سبب رونق تولید صادرات محور شود، افزود: در صورتیکه مشخصات کامل ذخایر موجود در کشور قابل بررسی و شناخته شده باشد بر اساس نیاز صادراتی و تلفیق تکنولوژی های لازم می توان نیاز مشتریان صادراتی را نیز برطرف کرد.
وی در پایان با بیان اینکه ایجاد انگیزه در سرمایه گذار خارجی در گرو تسهیل فرآیند کسب و کار و معرفی امنیت سرمایه گذاری تا زمان خاتمه ذخیره اکتشاف شده است افزود: وجود این سرمایه گذاران سبب ارتقا فناوری در اشتراک دانش فنی و در نهایت بومی سازی آن خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد