سنگ آهن و ذغال سنگ

در بازدید ملارحمان از جشنواره فرهنگی گل‌گهر مطرح شد؛

اقتصاد گل‌گهر در خدمت توسعه سیرجان/ لزوم تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت

اقتصاد گل‌گهر در خدمت توسعه سیرجان/ لزوم تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت
پایگاه خبری معدن نیوز - جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با حضور در جشنواره فرهنگی گل گهر و در یک برنامه ۳ ساعته از قسمت‌های مختلف این جشنواره بازدید و با برخی از غرفه داران و بازدیدکنندگان جشنواره گفتگو کرد و پس از بازدید کامل از غرفه‌های جشنواره، در جشن شبانه حضور پیدا کرد و دقایقی را به سخنرانی پرداخت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سخنان خود را با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آغاز کرد و گفت: خوشحال هستم که توانستم امشب خودم را به این برنامه و به جمع با صفای شما مردم عزیز سیرجان برسانم.
ملارحمان افزود: امیدوارم مجموعه گل‌گهر و همکاران بنده در این مجموعه با بسیج امکانات اقتصادی گل‌گهر بتوانند روز به روز باعث شادی، نشاط، توسعه فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی اسلامی مردم عزیز سیرجان، کرمان و کل کشور باشیم.
ملارحمان همچنین با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با رئیس و معاونین این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل گل‌گهر با بیان اینکه برای توسعه فرهنگی باید ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، گفت: دانشگاه آزاد باید دانشجویان نخبه و مستعد را شناسایی و به صنعت معرفی کند و کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را در آنجا انجام دهند.
وی افزود: مطمئنا ارتباط صنعت با دانشگاه به نفع هر دو مجموعه هست و از همین روی، بایستی ارتباط خوبی بین دانشگاه آزاد و شرکت گل‌گهر برقرار شود و ما به هر طریقی از این موضوع استقبال می‌کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد