ورزش بنگاه ها

فولاد مردان گام اول را استوار بردارید

فولاد مردان گام اول را استوار بردارید
پایگاه خبری معدن نیوز - اکنون که فرصتی دوباره پیدا کردید که در عرصه ورزش و پهلوانی رخ نمایی کنید، از ایزد منان یاری طلب کنید و در میدان نبرد، پیروز و سربلند باشید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نمایندگان سرزمین نخل های بی سر، رودهای جاری و آفتاب سوزان از لحظه ای که پا به میدان می گذارید تا زمانی که سوت پایان نواخته می شود، صدها هزار چشم نظاره گر تلاش هایتان هستند. رسم جوانمردی را به جا آورید و پهلوانی را به قهرمانی ترجیح دهید. زمانی که در میدان نبرد رو در روی حریف قرار گرفته اید، به مانند نام‌ تان فولاد مرد باشید و تلاشگران فولاد خوزستان که با آهن و گرمای 1600 درجه در جدال هستند را در نظر بگیرید، جدالی طاقت فرسا که به حرکت چرخ تولید می انجامد.
خوزستان سرزمین لاله های سرخ بوده، که در جای جای آن روییده و سهم فولاد خوزستان از این لاله های سرخ 56 شهید است، گلگون کفنانی که دست از دنیا شستند و عند ربهم یرزقون شدند. هم دل و هم قسم با یاری جستن از پرودگار، تاسی از شهدا، به پشتیبانی میلیون ها خوزستانی، صدها هزار هوادار و دهها هزار خانواده ی فولادی با پای دل قدم به میدان بگذارید و گام اول را استوار بردارید. دعای خانواده بزرگ فولاد خوزستان پشت و پناهتان باد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد