اخبار استان ها

بهره برداری از ۸ طرح صنعتی و معدنی به مناسبت هفته دولت در آذربایجان غربی

بهره برداری از ۸ طرح صنعتی و معدنی به مناسبت هفته دولت در آذربایجان غربی
پایگاه خبری معدن نیوز- سرپرست سازمان صنعت معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از آغاز بهره برداری ۸ طرح صنعتی ومعدن بمناسبت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: بمناسبت هفته دولت ۶ طرح صنعتی و ۲ طرح معدن در استان آذربایجان غربی با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمد دهقان از آغاز بهره برداری 8 طرح صنعتی و معدنی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دولت 6 طرح صنعتی و 2 طرح معدنی در استان آذربایجان غربی با حضور مقامات کشور و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
محمد دهقان افزود: 6 واحد صنعتی در استان با حجم سرمایه گذاری 6 هزار و 571 میلیار ریال و با ایجاد اشتغال مستقیم پایداربرای 822 نفر در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
دهقان در ادامه اظهار داشت: در حوزه معادن نیز در کل استان 60 کیلومتر جاده زیر ساختی دسترسی به معدن با هزینه 323 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که به صورت نمادین راه دسترسی معادن شمال شهرستان خوی افتتاح خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: همچنین در ادامه ایجاد زیر ساخت های دسترسی به معادن استان 60 کیلومتر نیز برای سال های آتی پیش بینی شده است.
وی گفت: در استان برای جلو گیری از خام فروشی مواد معدنی 5 واحد فرآوری مواد معدنی در سر معدن با اشتغال زایی مستقیم برای 100 نفر ایجاد شده است که بصورت نمادین یک واحد در شهرستان شاهین دژ با حجم سرمایه گذاری 9 میلیارد ریال و با اشتغال زایی مستقیم برای 40 نفر افتتاح خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد