اخبار استان ها

همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی انجام شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، داود شهرکی با بیان اینکه با بهره برداری از 13 مورد از این طرح ها 200 فرصت شغلی در استان خراسان جنوبی ایجاد می شود افزود: از مجموع طرح ها، 2 طرح در بیرجند، 5 طرح در شهرستان طبس، 3 طرح در شهرستان فردوس، یک طرح در شهرستان قائنات، یک طرح در شهرستان سربیشه و یک طرح در شهرستان بشرویه به بهره برداری می رسد.

شهرکی همچنین با بیان اینکه دو طرح دیگر در شهرستان سربیشه در حوزه دانه بندی منیزیت و تولید آجر نسوز نیز کلنگ زنی خواهد شد ادامه داد: اشتغال پیش بینی شده برای این دو طرح نیز 205 نفر است.

وی با اشاره به مهمترین طرح های حوزه صنعت و معدن در هفته دولت تصریح کرد: طرح تولید جرم و آجر نسوز با ظرفیت تولید سالانه 96 هزار تن و سرمایه گذاری 920 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 180 نفر در شهرستان سربیشه یکی از مهمترین طرح هایی است که در این هفته کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین با افتتاح پروژه دانه بندی زغال سنگ در شهرستان طبس با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار تن و سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال، 15 فرصت شغلی ایجاد می شود.

شهرکی بیان کرد: تولید کنسانتره آهن با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار تن کنسانتره و با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و اشتغال 36 نفر در شهرستان طبس از دیگر طرح های افتتاحی شاخص در هفته دولت خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی دو طرح تولید و توزیع فرش دستباف با مجموع ظرفیت تولید سالانه 3500 متر مربع فرش و سرمایه گذاری 7 میلیارد ریال و اشتغال 60 نفر را از جمله دیگر پروژه های مهم قابل افتتاح در شهرستان طبس عنوان کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد