طلا و نقره

سان استون ۵۱ درصد سهام پروژه مس-طلای اکوادور را به دست آورد/ سان استون به دنبال کسب مالکیت ۷۰ درصدی پروژه مذکور

سان استون ۵۱ درصد سهام پروژه مس-طلای اکوادور را به دست آورد/ سان استون به دنبال کسب مالکیت ۷۰ درصدی پروژه مذکور
پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت استرالیایی سان استون متالز ۵۱ درصد سهام پروژه مس-طلای برامادروسِ شرکت کانادایی کرنر استون کاپیتال ریسورسز را، با فراهم کردن هزینه های ۳.۴ میلیون دلاری مقرر این پروژه طی سه سال، به دست آورده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سان استون، که در حال حاضر اپراتور این پروژه است، باید تا 27 دسامبر در مورد اینکه می خواهد مالکیتش را تحت یک توافقنامه اجاره به 70 درصد برساند تصمیم بگیرد.

سان استون برای رساندن مالکیت خود به 70 درصد باید تمام هزینه های لازم و شامل را تا تکمیل یک مطالعه امکان سنجی ظرف پنج سال تأمین کند و پرداختی بیش از 250 هزار دلار، یا 1 دلار برای هر اونس طلا محتوی در منابع قطعی و احتمالی در این مطالعه امکان سنجی، به کرنر استون داشته باشد. در این میان، حفاری در هدف لیمون در حال تداوم است و یک دستگاه حفاری دیگر به هدف طلای پر عیار وست زون انتقال یافته که قرار است حفاری در آن از هفته آینده آغاز شود.

مدیر عامل کرنر استون، بروک مک دونالد، گفت،"نتایج ناشی از فعالیتهای حفاری ما تا امروز شامل عیارهای چشمگیر و وسعت ناحیه معدنی بوده و نشان می دهد که این پروژه از ذخیره مس-طلای قابل توجهی برخوردار است."

وی افزود که حفاری در ناحیه معدنی لیمون به خوبی در حال پیشرفت است و حفاری در هدف طلای پر عیار وست زون با استفاده از دستگاه دوم حفاری از هفته آینده آغاز خواهد شد. پروژه برامادروس، با وسعتی 4949 هکتار مربعی، در حدود 130 کیلومتری پایتخت منطقه ای لوخا در جنوب اکوادور واقع شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد