سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیر جدید مجتمع گهر زمین معرفی شد/ سلیمان زاده رفت؛ رحیمیان مدیر جدید مجتمع گهر زمین شد/ تا پایان مهر تست های اولیه گندله سازی شروع می شود/ استخراج بالغ بر ۴۰ میلیون تن سنگ آهن در مدت بهره برداری از معدن

مدیر جدید مجتمع گهر زمین معرفی شد/ سلیمان زاده رفت؛ رحیمیان مدیر جدید مجتمع گهر زمین شد/ تا پایان مهر تست های اولیه گندله سازی شروع می شود/ استخراج بالغ بر ۴۰ میلیون تن سنگ آهن در مدت بهره برداری از معدن
پایگاه خبری معدن نیوز -مراسم تودیع و معارفه مدیر مجتمع گهرزمین در روز بیستم شهریور ۹۸ برگزار گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این نشست علی‌اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت گهرزمین ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان به تلاش‌های همکارانش برای ارتقاء شرکت اشاره نمود و گفت: "در کنار موفقیت‌ها، پیشرفت پروژه‌ها را داشتیم که این نشان از تلاش و کوشش همکاران مجموعه می باشد. تصور ما بر این است که تا پایان مهرماه با حمایت هیئت مدیره، تست‌های اولیه‌ گندله‌سازی شروع شود."

پوریانی عملکرد شرکت را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: "در مدت بهره‌برداری معدن، در عمق 140 متری به سنگ آهن دست پیدا کردیم که موفقیت چشمگیری می باشد.

وی با اشاره به 440 میلیون تن عملیات معدنکاری گفت: تاکنون بالغ بر 40 میلیون تن استخراج سنگ آهن را داشتیم.

مدیرعامل گهرزمین در ادامه با اشاره به ثبت رکوردهای تولید افزود: تولید 13 میلیون تن کنسانتره در دو سال و نیم نشان از تلاش و کوشش همکاران است. درواقع در حال حاضر گهرزمین بالاترین راندمان را در سطح کشور دارد که برای منافع شرکت باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم."

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در زمینه بهره‌برداری نیز ابراز امیدواری کرد و عنوان کرد:"با آمدن ماشین آلات جدید میزان استخراج را افزایش خواهیم داد."

علی اکبر پوریانی در ادامه خاطر نشان کرد: از زحمات و تلاش های دلسوزانه عباس سلیمان‌زاده که در کنار دیگر همکاران نقش موثر و بسزایی در جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء شرکت داشته اند، قدردانی می کنم.

پوریانی در تودیع سلیمان‌زاده گفت: "من از صمیم قلب ناراحتم که سلیمان‌زاده در این جایگاه در مجموعه حضور ندارند و برای ایشان آرزوی سلامتی داریم." البته امیدواریم بتوانیم از تجریباتشان در آینده استفاده کنیم. 

 مدیرعامل گهرزمین همچنین با معرفی غلامحسین رحیمیان قائم مقام شرکت با حفظ سمت قبلی به عنوان مدیر جدید مجتمع، خاطرنشان کرد: "مهندس رحیمیان از بزرگان صنعت و معدن کشور و از افراد با تجربه این عرصه هستند که آرزوی موفقیت در پست جدید را برای ایشان دارم." 

پوریانی در پایان سخنان خود خواستار تداوم همدلی و همپوشانی در راستای پیشرفت شرکت شد. 

در ادامه این جلسه غلامحسین رحیمیان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر سابق سایت گهرزمین، از عباس سلیمان‌زاده به خاطر خدمات و زحمات بسیار، سپاسگزاری کرد و گفت: "امروز گهرزمین در رتبه‌ی 11 شرکت های برتر می باشد که امیدواریم با همت عزیزان شاهد قرار گرفتن شرکت در رتبه‌های برتری باشیم‌."

سپس سعید صادقی عضو هیئت مدیره گهرزمین از خدمات عباس سلیمان‌زاده به عنوان منشاء بسیاری از خیرات نام برد و گفت: "جا دارد به پیشکسوتی پاکدست و تیزبین چون آقای رحیمیان که مدیر مجتمع شدند تبریک ویژه عرض کنم. وی با اشاره به اینکه آینده از آن ما می باشد و تخریب یکدیگر عین بی‌عدالتی است افزود: امید است با همت و همدلی موجب سربلندی مجموعه باشیم و در راستای تولید ملی تلاش و فرصت سازی کنیم . عضو هیئت مدیره گهرزمین در پایان ضمن تاکید بر حس انسان دوستی و احترام جامعه گفت: باید در جهت انسانیت تلاش کنیم و به مسئولیت به عنوان یک تعهد نگاه کنیم."

لازم بذکر است غلامحسین رحیمیان تاکنون عناوینی چون" مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی، رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت زغال سنگ البرز مرکزی، رئیس هیئت مدیره شرکت آهن اسفنجی اردکان، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سنگاب آذرشهر و... را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد