اکتشاف و ماشین آلات

گزینه اول رحمانی برای ریاست سازمان زمین شناسی موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات شد

گزینه اول رحمانی برای ریاست سازمان زمین شناسی موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات شد
پایگاه خبری معدن نیوز - کامبیز مهدی زاده موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کامبیز مهدی زاده که دارای مدرک دکترای زمین شناسی است، موفق گردید با ارائه طرح "طراحی مدل شبیه سازی سنگ مخزن به منظور افزایش بهره وری و بالا بردن میزان تولید چاه ها" مدال طلا و لوح افتخار این مسابقات را از آ ن خود کند.

مهدی زاده در خصوص شرایط برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با حمایت و پشتیبانی فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA) و سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (WIIPA) و با حضور 50 کشور جهان همچون آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، کره جنوبی، روسیه، سنگاپور، چین و .... برگزار گردید.

گفتنی است، دوره مقدماتی این دور از مسابقات در 15 ژانویه برگزار گردید و طرح این مخترع از مجموع 505 طرح از 50 کشور دنیا موفق شد به دوره فینال که در تاریخ 24 آگوست در سالن اجتماعات North Yor k M emorial در شهر تورنتو برگزار گردید راه یابد و پس از رقابت توسط داوران و بر اساس کیفیت اختراع موفق به دریافت مدال طلا و دیپلم اختراع این مسابقات گردید.

این پژوهشگر و مخترع بین المللی که فارغ التحصیل رشته زمین شناسی (سنگ شناسی رسوبی و رسوب شناسی) است دارای چندین مدال و رتبه جهانی در زمینه اختراعات است و پیش از این نیز در مسابقات بین المللی اختراعات امریکا و چین برنده ویژه مسابقات و مدال طلای مسابقات گردیده بود.

مهدی زاده گزینه اولیه رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ریاست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی بود که به دلیل برخی شایعه ها و هجه های رسانه ای در مورد انتصاب وی به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، استعفا نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد