اخبار استان ها

نماینده مردم کرمان در مجلس خبر داد؛

آغاز به کار معادن سنگ آهن راین در صورت استفاده ۷۰ درصدی از نیروهای بومی

آغاز به کار معادن سنگ آهن راین در صورت استفاده ۷۰ درصدی از نیروهای بومی
پایگاه خبری معدن نیوز- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آغاز مجدد فعالیت معادن سنگ آهن راین با شرط به‌کارگیری ۷۰ درصد نیروهای بومی این منطقه خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در نشست بررسی مشکل معدن سنگ آهن نصرت راین با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان، سرمایه گذار خارجی و برخی مسئولان استانی افزود: موضوع به‌کارگیری نیروهای بومی منطقه راین از اولویتهای اصلی ما در راه‌اندازی مجدد معادن این منطقه است و تمدید پروانه و ارائه خدمات مانند سوخت و غیره منوط به این مسئله است.

وی عنوان کرد: ذخیره قطعی این معدن 450 هزار تن است و 200 هزار تن دپوی آماده دارد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت چینی در این معدن عنوان کرد: مدیران شرکت تعهد کرده 70 درصد نیروی کار مورد نیاز این معدن را از نیروهای بومی منطقه و بخش انتخاب کنند.

پورابراهیمی ادامه داد: این شرکت متعهد به راه اندازی کارخانه کنسانتره تا میزان یک میلیون تن ظرفیت طی مدت یک سال شده و افزایش تولید تا میزان مجوز جدید و توسعه اکتشاف باید اقدام کند.

وی گفت: شرکت سرمایه‌گذار متعهد به تکمیل فرایند زنجیره ارزشی در استان کرمان با اولویت بخش راین شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیری‌های لازم از طریق فرمانداری کرمان و بخشداری راین انجام می‌شود و تمام نیروهای کار از طریق بخشداری و موافقت این مرکز انجام می‌شود.  

پورابراهیمی بیان داشت: در صورتی که انفجارهای مرتبط با شرکت منجر به وارد آمدن خسارت به قنات‌های مجاور شود، با تایید کارشناسی، شرکت نسبت به تامین آن اقدام خواهد کرد.

در نشست بررسی مشکل معدن سنگ آهن نصرت راین که با حضور دکتر پورابراهیمی، دهقان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان، بخشدار راین، سرمایه گذار چینی، فرماندار کرمان و دیگر مسئولان در محل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ اعتراضهای تعدادی از جوانان راین در خصوص عدم به کارگیری نیروهای بومی مطرح شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد