فولاد و آهن

گروه ملی صنعتی فولاد ایران به شرکت دانش بنیان تبدیل می شود

گروه ملی صنعتی فولاد ایران به شرکت دانش بنیان تبدیل می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - جلسه هم اندیشی حمایت از بومی سازی قطعات و تجهیزات با حضور کارگزاران صندوق پژوهش و نوآوری ریاست جمهوری در گروه ملی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، به گزارش روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، روز دوشنبه مورخ 25 شهریورماه، گروه ملی میزبان نشست هم اندیشی با کارگزاران صندوق پژوهش و نوآوری ریاست جمهوری بود. 

هدف از برگزاری این نشست، حمایت از بومی سازی قطعات و تجهیزات و سرمایه گذاری این صندوق جهت کاهش ریسک پروژه های پژوهشی و فناورانه و همچنین آشنایی با توانمندی ها و نیازمندی های شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در حوزه های فناوری بود. 

در این جلسه که با هماهنگی واحد تحقیق و توسعه تشکیل شده بود، سرپرست مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت کارخانه ماشین سازی و ساخت قطعات، مدیریت واحد سفارشات و انبارها، مدیریت روشها، سیستمها و فناوری اطلاعات و رئیس خرید حاضر بودند و به تبادل نظر و گفتگو با اعضای این صندوق پرداختند.

در پایان این جلسه، کارگزاران صندوق پژوهش و نوآوری، توانمندی ها، دانش فنی و خود اتکایی شرکت گروه ملی را ستودند و بیان داشتند بسیاری از دستاوردها و محصولات شرکت گروه ملی دانش بنیان محسوب می شوند.

با اعلام محمدی، سرپرست مدیریت تحقیق و توسعه، اقدامات اولیه جهت شناسایی و ثبت محصولات و فرآیندهای دانش بنیان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران آغاز شده، که ماحصل آن معرفی گروه ملی به عنوان شرکتی دانش بنیان خواهد بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد