ورزش بنگاه ها

مربی تیم فوتبال مس سرچشمه :

هنوز شخصیت لیگ برتری پیدا نکردیم

هنوز شخصیت لیگ برتری پیدا نکردیم
خبرگزاری تخصصی معدن- سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه از نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس اظهار خوشحالی کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه از نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس اظهار خوشحالی کرد.
به گزارش معدن نیوز ؛ احمد سنجری پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس گفت: از کسب این نتیجه خوشحال و راضی‌ام اما باید بپذیریم تیم ما هنوز مشکلات فنی دارد که به دلیل این است که شرایط‌‌مان با تمام تیم‌های لیگ برتری فرق می‌کند.
وی افزود: مدت کمی پیش از شروع لیگ برای هماهنگی در اختیار داشتیم و بازی‌های ابتدایی ما حکم بازی‌های تدارکاتی را دارد. با این حال سعی کردیم در حداقل زمانی که در اختیار داشتیم با یک مدیریت خوب بازیکنان را به هماهنگی برسانیم تا بتوانیم در لیگ برتر بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.
سنجری تاکید کرد: پس از باخت به ملوان روی جنبه روحی و روانی بازیکنان کار کردیم و توانستیم آنها را به شرایط عادی بازگردانیم تا در بازی مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.
سرمربی مس سرچشمه گفت: یکی از مشکلات عمده ما این است که هنوز شخصیت لیگ برتری پیدا نکردیم و بازیکنان ما در دیدار با پرسپولیس نشان دادند توانایی حفظ نتیجه را ندارند و تنها علی سامره بود که در تیم ما از تجربه کافی برخوردار بود.
وی افزود: روی گل دوم پرسپولیس محمد نوری توپ را با دست جلوی پای کاظمیان انداخت تا گل تساوی پرسپولیسی‌ها به ثمر برسد و نتیجه عوض شود در صورتی که اگر این اتفاق نمی‌افتاد ما پیروز میدان بودیم.
سنجری اظهار داشت: تیم ما به صورت اتفاقی مساوی نگرفت و بازیکنان ما نشان دادند می‌توانند به مرور زمان بهتر باشند و سهمیه استان کرمان را در لیگ برتر حفظ کنند.
وی گفت: قبل از بازی با پرسپولیس با فلمینگ، مدیر فنی تیم‌های پایه مس مشورت کردم که مشورت‌های وی در این بازی تأثیرگذار بود.
سنجری در پایان خاطرنشان کرد:‌ بازیکنان ضعیفی نداریم و همگی آنها با تمام توان در اختیار تیم هستند و قادرند با حریفان رقابت پایاپایی در ادامه فصل داشته باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد