سایر

معاون توسعه منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت :

برنامه کوتاه مدت و بلندمدت وزارتخانه برای نیروی انسانی

برنامه کوتاه مدت و بلندمدت وزارتخانه برای نیروی انسانی
خبرگزاری تخصصی معدن- معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، جزییات برنامه های این معاونت در بخش های مختلف از جمله تعیین تکلیف نیروهای وزارتخانه تازه تاسیس صنعت، معدن و تجارت را اعلام کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، جزییات برنامه های این معاونت در بخش های مختلف از جمله تعیین تکلیف نیروهای وزارتخانه تازه تاسیس صنعت، معدن و تجارت را اعلام کرد.
به گزارش معدن نیوز ؛ «سعید شریف زاده» با بیان اینکه برنامه‌های مختلف وزارتخانه در وضعیت فعلی متاثر از ادغام شده است، گفت: برای ادغام دو مرحله در نظر گرفته شده است. مرحله اول دوران گذار است که به استناد قانون در این مرحله باید ضمن تجمیع دو وزارت خانه قبلی، شرح وظایف و اختیارات جدید، برای تصویب به مجلس فرستاده شود. مرحله دوم تکمیل مرحله ادغام و ساماندهی یک وازرت چابک و موثر است.
«شریف زاده» در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح برنامه های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت، معاونت توسعه منابع انسانی، گفت: برنامه کوتاه مدت این معاونت حول محور ادغام صحیح و با کمترین اثرات منفی است همچنین برنامه میان مدت نیز برر مبنای مهندسی مجدد فرآیندهای سیاستگذاری ، نظارت و هدایت بخش خصوصی در این وزارتخانه خواهد بود و برنامه های بلند مدت براساس ایجاد بسترهای لازم برای رشد صنعتی ، معدنی و تجاری بخش غیر دولتی تمرکزخواهد یافت.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون هم دولت و هم مجلس ابراز آمادگی کرده اند که همه شرایط برای تحقق رشد تولیدات صادرات محور را فراهم می آورد ، لذا چه به لحاظ اعتباری و چه لحاظ سایر بسترهای قانونی این وزارتخانه خود را به حمایت دولت و مجلس مجهز می بیند.
" شریف زاده " در بخش دیگری از سخنان خود ، گفت: ما به چابک سازی و باز تعریف فرآیندها و نقش بخش های غیر معتقد هستیم و نگاهمان پس از ادغام تکمیل، تقویت زنجیره تولید و صادرات خواهد  بود و نظام سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تقویت این مهم، باز تعریف فرآیندی و تشکیلاتی خواهد شد.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی در پایان گفت: تدبیر ما در خصوص منابع مالی و فیزیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده حداکثری از پتانسیل ها ی موجود در آمدی و اعتبارات بودجه ای خواهد بود.
 وی، ضمن اشاره به اینکه عمده وظایف این معاونت در سه حوزه سرمایه انسانی، منابع فیزیکی و منابع مالی است، افزود: این معاونت با نگاه به تمام نقاط قوت و ضعف گذشته و توجه کامل به سند چشم انداز و اصل 44 قانون اساسی در صدد است تا پس از تنظیم شرح وظایف وزارتخانه جدید، حدود اختیارات لازم را تنظیم کرده و برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی بفرستد تا براساس آن برآورد تعداد نیروی انسانی که قرار است وزارت صنعت ، معدن و تجارت را اداره کنند ، مشخص شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد