فولاد و آهن

بازار بیلت ترکیه

بازار بیلت ترکیه
خبرگزاری تخصصی معدن- کمبود عرضه بیلت سی آی اس موجب شده تا ترک ها بتوانند قیمت پیشنهادی تولید سپتامبر خود را در ۷۰۰ دلار فوب نگه دارند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- کمبود عرضه بیلت سی آی اس موجب شده تا ترک ها بتوانند قیمت پیشنهادی تولید سپتامبر خود را در 700 دلار فوب نگه دارند.
به گزارش معدن نیوز ؛ بازگشت ایران به بازار محصولات نیمه تمام نیز تمایل به خرید تجار را بالا برده است. تاجری 20 هزار تن بیلت ترکیه تحویل اواسط سپتامبر  را 694 دلار فوب ازمیر معامله کرده است. قیمت پیشنهادی تحویل اکتبر نیز 690 دلار فوب ترکیه شنیده شده است.
انتظار می رود اوایل سپتامبر پس از ماه رمضان تقاضای بیلت افزایش یابد که تا حدودی به دلیل برنامه ایران برای خرید 6 میلیون تن بیلت در ماه های آتی نیز می باشد. چشم انداز بازار در فصل پایانی سال ضعیف است.
در هر حال تا زمانی که تولید کنندگان روسیه و اوکراین با محدودیت تولید سپتامبر روبرو هستند ترک ها می توانند قیمت پیشنهادی را در 700 دلار فوب یا بالاتر حفظ کنند.
از طرفی قیمت میلگرد تحویل اکتبر ترکیه نیز 720 دلار فوب است و تنها 20 دلار با قیمت بیلت اختلاف دارد. از این رو فولادسازان ترک از خرید مواد اولیه و تبدیل آن به محصولات نیمه تمام سود بیشتری می برند تا خرید قراضه و تبدیل آن به محصولات فولادی.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد