ذغال سنگ

قیمت زغال سنگ فصل چهارم نزولی

قیمت زغال سنگ فصل چهارم نزولی
خبرگزاری تخصصی معدن- قیمت قراردادی زغال سنگ استرالیا در ۲۸۵ دلار فوب برای شرکت های معدنی قیمت خیلی خوبی بوده چرا که عواملی چون احتمال افت قیمت محصولات فولادی و نوسان بازار های مالی موجب شد برخی از خریداران قراردادهای فصل چهارم را زودتر ببندند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- قیمت قراردادی زغال سنگ استرالیا در 285 دلار فوب برای شرکت های معدنی قیمت خیلی خوبی بوده چرا که عواملی چون احتمال افت قیمت محصولات فولادی و نوسان بازار های مالی موجب شد برخی از خریداران قراردادهای فصل چهارم را زودتر ببندند.
به گزارش معدن نیوز ؛ این قراردادها قبل از بهبود مشکل حمل و نقل ایالت کویینزلند و نتیجه اعتصاب سپتامبر بسته شد. این قرارداد با کارخانه پوسکو کره جنوب در 285 دلار فوب بود که 25 دلار بالاتر از حد انتظار قیمت فصل چهارم بود. با بهبود عرضه کویینزلند قیمت ها افت بیشتری خواهند داشت.
البته هنوز بازار به آرامش نرسیده و هر نشانه ای از احتمال تداخل در عرضه زغال سنگ ایالت کویینزلند استرالیا می تواند قیمت را به 300 دلار برساند. برخی از فولادسازان معتقدند قیمت فعلی کک هنوز بالاست و با توجه به قیمت فعلی فولاد و کک باید بیشتر کاهش یابد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد