آلومینیوم و مس

تشکیل هلدینگ ملی مس در حال پیگیری است

تشکیل هلدینگ ملی مس در حال پیگیری است
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت ملی مس ایران از پیگیری تشکیل هلدینگ ملی مس در این شرکت خبر داد و گفت: به‌زودی در کرمان شاهد فعالیت مجتمع تولیدی سرچشمه و مجتمع تولیدی شهربابک، با مسئولیت مدیرعامل خواهیم بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مهندس احمد مرادعلیزاده، مدیرعامل شرکت مس از ادامه فعالیت‌های مس در استان کرمان با ساختاری تازه خبر داد.

مرادعلیزاده گفت: از سال 1392 موضوع تشکیل هلدینگ در شرکت ملی صنایع مس ایران پیگیری شد و شرکت‌های مستقل مس کرمان و مس آذربایجان به ثبت رسیدند، اما به‌دلیل برخی اختلافات میان بورس و بخش‌هایی از دولت، استقرار کامل شرکت‌ها همچنان در دست پیگیری است.

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که از شش‌ماه گذشته، بازنگری در ساختار فعلی مناطق و کارخانجات در دستور کار قرار گرفت، گفت: پس از این بازنگری‌ها، طرحی آماده شده که براساس آن، مناطق تحت پوشش به صورت مجتمع‌های تولیدی اداره خواهند شد.

مرادعلیزاده افزود: بر همین مبنا، به‌زودی در کرمان شاهد فعالیت مجتمع تولیدی سرچشمه و مجتمع تولیدی شهربابک، با مسئولیت مدیرعامل خواهیم بود.

 وی ادامه داد: این طرح، پس از تصویب در هیئت مدیره، از ابتدای دی‌ماه اجرایی خواهد شد و مجتمع‌های تولیدی سرچشمه و شهربابک با ساختار جدید فعالیت خواهند کرد.

 مدیرعامل شرکت مس همچنین با اشاره به توافق سه‌ماه گذشته در استانداری کرمان درباره موضوعات شهربابک، گفت: در این توافق، موضوع پرداخت خسارت به دام‌داران آسیب‌دیده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا پایان هفته جاری، طی جلسه‌ای که با حضور آقایان اسدی کرم (نماینده شهربابک)، اسدی (فرماندار شهربابک)، حسنی (مدیر مس منطقه کرمان) و حسانی (نماینده شرکت مس) برگزار می‌شود، درباره سه موضوعِ پرداخت خسارت، پلاک‌کوبی دام‌ها در محدوده مورد نظر و هزینه‌های عرفی دام‌داران، تصمیم‌گیری شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد