سیمان و مصالح

مدیر عامل این شرکت خبر داد:

افزایش چشمگیر ظرفیت تولید روزانه سیمان قشم

افزایش چشمگیر ظرفیت تولید روزانه سیمان قشم
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل شرکت سیمان قشم از افزایش ظرفیت تولید سیمان قشم از ۹۰۰ تن به ۱۴۰۰ تن در روز تا ۱۰ روز آینده خبر داد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل شرکت سیمان قشم از افزایش ظرفیت تولید سیمان قشم از 900 تن به 1400 تن در روز تا 10 روز آینده خبر داد.
به گزارش معدن نیوز حمید رضا صدیقی مقدم، مدیر عامل شرکت سیمان قشم با اعلام این خبر افزود: کارخانه سیمان قشم در کیلومتر 7 جاده درگهان به رمکان جزیره قشم قرار دارد، فاز 1 این کارخانه در سال 1379 با میزان ظرفیت 35 تن سیمان در روزفعالیت خود را آغاز کرد و فاز 2 این کارخانه در سال 1381 به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: در این راستا در سال 1384 ظرفیت تولید این کارخانه به 900 تن در روز افزایش یافت، معادن آهک و مارل کارخانه سیمان در 30 کیلومتری جنوب غربی قشم و 5 کیلومتری شمال روستای رمکان قرار دارد.
صدیقی مقدم با بیان اینکه تعداد افراد شاغل در این کارخانه حدود 200 نفر است افزود: از ابتدای سال گذشته در زمینه افزایش تولید کارخانه اقدامات لازم انجام گرفت و تجهیزاتی برای افزایش تولیدات کارخانه سیمان قشم خریداری شده است که تا 10 روز آینده میزان تولیدات این کارخانه از 900 تن در روز به 1400 تن در روز افزایش خواهد داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد