ورزش بنگاه ها

با حضور مسئولین استان، رییس هیات مدیره باشگاه و مسئولین باشگاه صنعت مس؛

مدیران عامل باشگاه مس تودیع و معارفه شدند

مدیران عامل باشگاه مس تودیع و معارفه شدند
خبرگزاری تخصصی معدن- دکتر داوری گفت: ایجاد تغییرات در باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان در سطح مدیریت باشگاه هیچ‌گونه گرایش‌های سیاسی در نظر گرفته نشد و افراد بر اساس توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در این امر به کار گرفته شدند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- دکتر داوری گفت: ایجاد تغییرات در باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان در سطح مدیریت باشگاه هیچ‌گونه گرایش‌های سیاسی در نظر گرفته نشد و افراد بر اساس توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در این امر به کار گرفته شدند.
به گزارش معدن نیوز ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل باشگاه صنعت مس کرمان با حضور مسئولین استان ،دکتر عبدالرضا داوری رییس هیات مدیره باشگاه و سایر اعضای هیات مدیره ، گنجعلیخانی مدیر عامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان ، نژادزمانی مدیرعامل سابق باشگاه ، فولادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ، مسئولین هیاتهای مختلف ورزشی و باشگاه صنعت مس کرمان، ورزشکاران ، هواداران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد.
دکتر داوری : در سطح مدیریت باشگاه افراد بر اساس توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در این امر به کار گرفته شدند.
در این نشست رییس هیات مدیره باشگاه صنعت مس در سخنانی، این  باشگاه را به عنوان یک نهاد اجتماعی که خدمات فرهنگی و ورزشی بسیاری ارائه داده دانست و اظهار داشت:  این باشگاه دهها میلیارد تومان برای ارتقا فعالیت های ورزشی هزینه کرده است، استان کرمان در ادوار گذشته از اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بهره مند بوده است.
دکتر داوری گفت: ایجاد تغییرات در باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان در سطح مدیریت باشگاه هیچ‌گونه گرایش‌های سیاسی در نظر گرفته نشد و افراد بر اساس توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در این امر به کار گرفته شدند.
وی ادامه داد: این  تغییرات ارزشهای مدیریتی `فتح اله نژاد زمانی` مدیر عامل سابق باشگاه صنعت مس کرمان را نفی نمی کند زیرا وی در شرایط بحرانی تیم را نجات داد،  نژاد زمانی از چهره های اخلاقی استان هستند که نمی توان به راحتی تجربیات ارزشمند ایشان را نادیده گرفت و از این رو حضور وی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه مس کرمان استفاده خواهیم کرد.
دکتر داوری،  گنجعلیخانی را از چهره های ورزشی، حزب الهی، اصولگرا و شناخته شده استان دانست و  اظهار داشت : ایشان با توجه به شرایط استان، کشور، فدراسیون و تیم بهترین گزینه برای مدیر عامل باشگاه مس کرمان در مقطع کنونی بود. در انتخاب نصرالله گنجعلیخانی فاکتورهای زیادی در کنار هم قرار داده شد و پس از چند روز بررسی به این نتیجه رسیدیم که سوابق مدیریتی وی می‌تواند در شرایط کنونی کمک حال باشگاه بوده و تیم را از این شرایط خارج سازد.
داوری گفت: هیچ‌کدام از مدیران تیم‌های لیگ برتری سوابق مدیریتی گنجعلیخانی را نداشته و قطعا این مدیر توانا می‌تواند به بازسازی موقعیت مس در لیگ کمک کند.
رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان گفت : در محاسبه ای که در فصل گذشته انجام دادیم مشخص شد  هزینه تمام شده هر کدام از 52 امتیازی که مس کسب کرد، 256 میلیون تومان بوده است و هر امتیازی که از دست می‌رفت، ضررهای مالی فراوانی به مجموعه مس وارد می‌شد.
دکتر داوری در مورد حضور میروسلاو بلاژویچ نیز گفت : این حضور فرصتی مناسب و ایده آل برای  فوتبال استان کرمان است و با حضور این مربی موج جدیدی در فوتبال استان و فراتر از باشگاه مس را شاهد خواهیم بود  از وی تشکر می‌کنیم که دعوت ما را پذیرفت تا مس را به موفقیت برساند. مس دارای بازیکنان بزرگی است که با جان و دل برای این تیم بازی می‌کنند و من به جرأت می‌گویم که می‌تواند با همدلی تیم‌های قدرتمند تراکتورسازی و پرسپولیس را در بازی‌های آینده با شکست مواجه سازد.
وی در پایان گفت : من از اصحاب رسانه که در این مدت با دقت اخبار مس را دنبال کرده و کمک حال هیئت‌مدیره در تصمیم‌گیری‌ها بودند، قدردانی کرده و در ادامه نیز از مشورت‌های آن‌ها استفاده می‌کنیم.
در ادامه پیام مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز قرائت شد.
در متن این پیام آمده است: مردم شریف و نجیب استان کرمان، مجلس زبان گویای مردم است و نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی همواره قدردان محبت های شما و دستان پرتوان خدمتگزاران ورزش هستند.
این پیام می افزاید: ورزش و به ویژه فوتبال در جهان امروز اهمیت روز افزونی یافته است و بهانه ای برای عرضه توانمندی های ورزشی و اخلاقی آن جامعه به شمار می رود، چنانکه کرمان را در آسیا و جهان با پسته، خرما و قالی و این روزها با فوتبال می شناسند.
در ادامه متن این پیام آمده است: `چگونگی عملکرد مدیریتی، فنی و اخلاقی تیم های استان برای مردم و نمایندگان آنها حائز اهمیت فراوان است و شور و نشاط اجتماعی نیز با این موارد ارتباط دارد.`
این پیام می افزاید: `با توجه به تغییر و تحول مدیریتی در بزرگترین و با اهمیت ترین باشگاه ورزشی استان تاکید داریم که کلیه تحولات و اقدامات باشگاه را طی این سالها با دقت تعقیب کرده و در این فرصت از زحمات بی شائبه، صادقانه و توام با توفیقات فراوان `فتح اله نژاد زمانی` که از ذخایر ارزشمند ورزشی و فرهنگی استان هستند کمال قدردانی و تشکر را داشته و برای سید `نصرالله گنجعلیخانی` نیز آرزوی کسب توفیقات متعالی را داشته باشیم.`
در ادامه آمده است: `همچنان که گنجعیلخانی پیشتر نیز شایستگی و درایت خود را در پست های مختلف به اثبات رسانده اند، ما نمایندگان استان نیز برای موفقیت ایشان و باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد، و به یاد داشته باشید که جامعه آینه رفتارهای ما و به ویژه در بعد اخلاق است و کرمانی ها همواره شهره به اخلاق مداری بوده ایم.`

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان: با آرامش و همدلی به موفقیت خواهیم رسید

مدیر عامل باشگاه مس کرمان آرامش، همدلی، وحدت و انجام کار و تلاش فراوان را لازمه ارتقای جایگاه تیم مس در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر دانست.
سید نصراله گنجعلیخانی نیز  در مراسم  معارفه خود موفقیت تیم مس در لیگ برتر و سپس شناسایی و پرورش استعدادها و ساماندهی تیم های پایه در باشگاه مس کرمان از اهداف مورد نظر برشمرد و اظهار داشت :  با اتحاد و همدلی  می توانیم  آنچه که انتظار مردم استان است را برآورده کنیم.
ایشان ادامه داد : من از زحمات نژادزمانی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتواند در آینده گام‌های مؤثری در راه خدمت‌رسانی و کمک به باشگاه مس برداشته و تجربیات خود را در اختیار ما بگذارد.
گنجعلیخانی با بیان اینکه  استان کرمان شایستگی و لیاقت داشتن دو تیم در لیگ برتر و همچنین قطب فوتبال کشور را داراست،  گفت : هواداران، اصحاب رسانه و مطبوعات و همه دلسوزان تیم با همدلی بیشتر به موفقیت تیم فوتبال این باشگاه کمک کنند.

گنجعلی خانی بهترین گزینه برای مدیریت باشگاه مس کرمان است

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان: باید دست به دست هم دهیم تا مس به موفقیت برسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مس یکی از تیم‌های بزرگ و موفق استان کرمان در رده باشگاهی است و همه باید کمک کنند تا این تیم در لیگ برتر موفق شود.
محمد فولادی ماهانی نیز  در این  مراسم  گفت : در این راستا سازمان ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال استان کرمان برای ارائه خدمات در راستای موفقیت هر چه بیشتر تیم آماده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن قدردانی از تلاشهای نژادزمانی ، گنجعلیخانی را بهترین گزینه برای مدیریت باشگاه مس معرفی کرد و ادامه داد :  پیش از این شاهد بودم که نژادزمانی برای این تیم بسیار زحمت کشید و زندگی خود را در اختیار این باشگاه گذاشت و اکنون نیز مدیری توانا روی کار آمده تا با درایت خود شرایط به وجود آمده را برای این تیم متحول کند.
عضو هیئت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: از زمانی که من خدمتگزار ورزش در این استان شده‌ام، شرایط اعتباری ورزش ناامید کننده بوده و نتوانسته‌ایم کمک‌های قابل توجهی به ورزش استان به ویژه فوتبال داشته باشیم.
وی گفت : یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مردم فوتبال دوست کرمان نجابت آن‌ها است و این هواداران در باخت‌های مس ثابت کردند که صبور و منطقی هستند در حالی که شاهد هستیم در بسیاری از شهرها پس از باخت تیمشان اتفاقات ناگواری در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد.
فولادی افزود : همه باید و در این راستا رسانه‌ها نیز نباید حاشیه‌ها را پررنگ کرده و آن‌ها را بزرگ جلوه دهند، بلکه باید با یادآوری نقاط ضعف و قوت تیم مدیران را در تصمیم‌گیری بهتر یاری کنند.

نژادزمانی : باشگاه مس هیچ بدهی ندارد

مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان گفت :  به جرأت می‌گویم که هم اکنون باشگاه مس هیچ بدهی ندارد و حتی 40 درصد از قسط بازیکنان پرداخت شده است.
فتح‌الله نژادزمانی در مراسم معارفه خود اظهار داشت: در هر پست و مقامی که هستیم، باید تلاش کنیم تا انسانی وارسته و پرتلاش باشیم، زیرا ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مدیون خون شهدا است و باید دین خود را به آن‌ها ادا کرد ، در زمانی که در باشگاه مشکلات مالی زیادی داشتیم  هنگامی که عکس شهدا را در اتاق خود نظاره می‌کردم با خیالی آسوده به کار خود ادامه می‌دادم.
نژادزمانی گفت :  من در این مراسم حضور پیدا کردم تا از همه کسانی که تاکنون به باشگاه کمک کرده‌اند، تشکر کرده و اعلام کنم، باید با اتحاد همدلی در کنار این تیم بایستیم تا مس کرمان جایگاه واقعی خود در لیگ برتر فوتبال را به دست آورد، درست است که دیگر به عنوان مدیرعامل به مس خدمت نمی‌کنم، اما این به این معنی نیست که دلم با این تیم نباشد و برای این تیم دعا نکنمT .من آمده‌ام، اعلام کنم که در هر کجا باشم به تیم کمک می‌کنم و مطمئنا گنجعلیخانی مناسب‌ترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه است و باید همه دست به دست هم داده تا وی بتواند برای این باشگاه کسب موفقیت داشته باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد