سیمان و مصالح

جریمه عاملان توزیع سیمان قاچاق

جریمه عاملان توزیع سیمان قاچاق
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۲۵ میلیارد ریالی عاملان توزیع سیمان در خارج از شبکه توزیع در این استان خبر داد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه 25 میلیارد ریالی عاملان توزیع سیمان در خارج از شبکه توزیع در این استان خبر داد.
به گزارش معدن نیوز ؛ رضا قشلاقی اظهار داشت: یک شرکت بازرگانی فعال در اخذ سهمیه سیمان منطقه گیلان و یک واحد صنفی عامل توزیع که به تعهدات خود برای توزیع سیمان‌های دریافتی بین مردم عمل نکرده بود در تعزیرات حکومتی گیلان به پرداخت 25 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
وی ادامه داد: این شرکت بازرگانی در سال 1382 به عنوان عاملیت توزیع سیمان در منطقه گیلان فعالیت داشت و مقادیر قابل توجهی سیمان از شرکت‌های تولیدی دریافت و آن را به صورت خارج از شبکه توزیع و به فروش رسانیده است.
به گفته این مسئول، این شرکت در سال 1384 نیز 19 هزار تن سهمیه سیمان حادثه دیدگان ناشی از برف سال 83 را دریافت و بدون عرضه در بخش مردمی، سیمان‌ها را در خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.
وی ابراز داشت: در همین راستا یک واحد صنفی نیز به عنوان عامل توزیع که با این شرکت فعالیت می‌کرد که دو‌هزار و 895 تن از این سیمان‌ها را جذب ولی آن را بین مردم توزیع نکرد.
قشلاقی اضافه کرد: پرونده‌های مزبور در سال 84 در یکی از شعب بدوی تعزیرات حکومتی رشت مطرح و به دلیل عدم وجود ادله کافی منجر به صدور رای برائت شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: در سال 1389 پس از اعتراض سازمان شاکی پرونده در شعبه عالی تجدید نظر سازمان نقض و برای ادامه رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی رشت ارجاع و پس از انجام تحقیقات تکمیلی پیرامون پرونده و جمع‌آوری ادله اثباتی و اخذ دفاعیات وکلای متهمان، مدیرعامل این شرکت به عنوان دریافت کننده سیمان سهمیه منطقه به پرداخت 22 میلیارد و 546 میلیون و 846 هزار و 920 ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.
وی یادآور شد: همچنین مسئول واحد صنفی این شرکت بازرگانی نیز به عنوان عامل توزیع سیمان بین مردم به پرداخت سه میلیارد و 165 میلیون و 576 هزار و 720 ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد