فولاد و آهن

توازن به زنجیره فولاد باز می گردد

توازن به زنجیره فولاد باز می گردد
پایگاه خبری معدن نیوز- با تکمیل زنجیره فولاد از این پس مشکلات و کشمکش های میان تولیدکنندگان فولاد و سنگ آهن کشور کم شده و می‌توانیم توازن مناسبی در زنجیره فولاد ایجاد کنیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت فولاد ایران گفت: وظیفه اصلی کارخانه‌ها و معادن سنگ آهن تامین نیاز فولادسازان کشور است، نه اینکه در رقابت با آنها قرار بگیرند.

یزدی زاده اظهار کرد: یکی از مزیت های اصلی کشور ما در تولید فولاد، وجود منابع غنی سنگ آهن در داخل کشور است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه کارخانه‌های سنگ آهن به جای آنکه تولیدات خود را از لحاظ کمی و کیفی توسعه دهند، خود را درگیر احداث واحدهای پایین دستی همچون تولید گندله کرده اند.

یزدی زاده بیان کرد: این اتفاق علاوه بر پدیده رشد عمودی کارخانجات سنگ آهن، موجب شد تا کارخانجات فولادسازی هم از جهت تامین مواد اولیه با مشکل مواجه شوند.

وی با  تاکید براینکه کارخانجات سنگ آهن رقیب فولادسازی ها شده اند، گفت: باید یادآوری کنم که وظیفه اصلی کارخانه ها و معادن سنگ آهن تامین نیاز فولادسازان کشور است، نه اینکه در رقابت با آنها قرار بگیرند.

یزدی زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که با تکمیل زنجیره فولاد از این پس مشکلات و کشمکش های میان تولیدکنندگان فولاد و سنگ آهن کشور کم شده و می‌توانیم توازن مناسبی در زنجیره فولاد ایجاد کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد