خودرو و صنایع وابسته

تا پایان امسال ؛

افزایش تولید روزانه ایران خودرو مازندران به ۱۰۰ دستگاه

افزایش تولید روزانه ایران خودرو مازندران به ۱۰۰ دستگاه
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل شرکت ایران خودرو مازندران اعلام کرد : درصورت حمایت و پیگیری مسئولان استان، در شهر بابل پتا نسیل ایجاد شهرک قطعه سازی خودرو وجود دارد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل شرکت ایران خودرو مازندران اعلام کرد : درصورت حمایت و پیگیری مسئولان استان، در شهر بابل پتا نسیل ایجاد شهرک قطعه سازی خودرو وجود دارد.
به گزارش معدن نیوز ؛ سید امید حسینی نژاد مدیر عامل ایران خودرو مازندران با بیان این مطلب گفت : بهره برداری از این کارخانه موجب ترغیب سرمایه گذاران محلی در صنعت خودرو شده است.
وی افزود : درحال حاضر با گذشت یک سال از تولید این سایت از سه دستگاه درروز به روزانه 60 دستگاه خودرو رسیده که تا پایان سال جاری به روزانه 100 دستگاه افزایش می یابد.
مدیر عامل ایران خودرو مازندران با اشاره به اینکه درحال حاضر 190 نفر درشرکت ایران خودرو مازندران مشغول فعالیت بوده که 100 درصد بومی هستند ، اظهارداشت : دراین سایت خودرو های سریر و پارس تولید می شود.
حسینی نژاد تصریح کرد :  این درحالی است که حدود 5 هزار نفر متقاضی فعالیت در شرکت ایران خودرو مازندران هستند.
وی در همین حال به این موضوع اشاره کرد که در سال گذشته رقم تولید 1917 دستگاه بوده است اما در سال جاری تاکنون این رقم به 5هزار و 276  دستگاه رسیده است.
مدیر عامل ایران خودرو مازندران گفت :  این رقم شامل  159 د ستگاه سریر ،  یک هزارو 647  دستگاه  پارس ری ایستایل و سه هزارو  470 دستگاه  پارس سال می باشد.
وی با اشاره به تعامل بسیار خوب این سایت با سایت اصلی ایران خودرو اظهار داشت: روند بسیار خوب تعامل و همکاری فیمابین و حمایت مدیریت ارشد گروه موجب شده است تا زمینه های رشد و توسعه این سایت بسیار خوب به پیش برود.
حسینی نژاد، با اشاره به اینکه مازندران رتبه چهارم قطعه سازی در کشور را دارد ابراز امیدواری کرد در آ ینده نزدیک امکان بهره گیری از توانمندی های استان مذکور بیش از پیش در تولید خودرو و قطعه سازی فراهم شود.
وی گفت: آموزش نیروی انسانی یکی از هدفهای مهم و راهبردی این سایت می باشد و دراین زمینه تمامی نیروهای شاغل در سایت به طور منظم در داخل مجموعه و یا سایت مرکزی ایران خودرو آ موزش عملی و تئوری را  فر ا می گیرند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد