خودرو و صنایع وابسته

رکورد شکنی تولید روزانه خودرو در کشور؛

تولید روزانه ایران خودرو از مرز ۳ هزار دستگاه گذشت

تولید روزانه ایران خودرو از مرز ۳ هزار دستگاه گذشت
خبرگزاری تخصصی معدن- گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز روز مصرف کنندگان و تنظیم بازار، تولید روزانه این شرکت درنیمه دوم سال جاری به سه هزار و ۲۰۰ دستگاه افزایش می یابد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز روز مصرف کنندگان و تنظیم بازار، تولید روزانه این شرکت درنیمه دوم سال جاری به سه هزار و 200 دستگاه افزایش می یابد.
به گزارش معدن نیوز ؛ جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: تمامی تمهیدات لازم  برای تحقق این میزان تولید روزانه تدارک دیده شده است.
وی اظهار داشت: درحال حاضر میانگین روزانه گروه صنعتی ایران خودرو به سه هزار و 100 دستگاه رسیده است که این مهم  یک رکورد شکنی در صنعت خودرو کشور محسوب می شود.
نجم الدین از افزایش تولید روزانه خانواده پژو 206 از 720 به 820 دستگاه در روز تا آذر ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به کم مصرف بودن این خودرو و محبوبیت آن در بین مردم تولید روزانه خا نواده پژو 206 تا پایان سال جاری به یک هزار دستگاه خواهد رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برنامه تولید 850 هزار دستگاه انواع خودرو سواری در این شرکت، اظهارداشت: این درحالی است که تا پایان مهر ماه سال جاری 423 هزار و 308 دستگاه انواع خودرو سواری در ایران خودرو تولید و روانه بازار شده است.
وی تعداد تولید رانا طی یک ماه اخیر 30 دستگاه عنوان کرد و اظهارداشت: طبق برنامه ریزی انجام شده هزار دستگاه از این خودرو در سال جاری تولید و روانه بازار می شود.
مهندس نجم الدین تاکید کرد: در سال آینده 50  هزار دستگاه رانا تولید خواهد شد.
وی از نصب موتورهای کم مصرف تی یو 5 و ای اف 7 برروی خودرو رانا در اولین مرحله تولید خبر داد و افزود: موتور ای اف 4 نیز تمامی مراحل طراحی و تولید آن توسط مهندسان ایران خودرو انجام شده است، سال آینده به تولید انبوه می رسد، برروی رانا نصب خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد