سایر

ساماندهی نیروی انسانی در فضای ادغام

ساماندهی نیروی انسانی در فضای ادغام
خبرگزاری تخصصی معدن- برای ساماندهی نیروی انسانی و پیشبرد اهداف وزارتخانه جدید گام بسیار خوبی پس از ادغام برداشته شده و در استان ها نیز روسا براساس تخصص معرفی شده اند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- برای ساماندهی نیروی انسانی و پیشبرد اهداف وزارتخانه جدید گام بسیار خوبی پس از ادغام برداشته شده و در استان ها نیز روسا براساس تخصص معرفی شده اند.
به گزارش معدن نیوز ؛ دکتر` مهدی غضنفری ` عنوان کرد : روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها براساس تخصص معرفی شدند که بیش از نیمی از آنها متعلق به بخش صنعت و معدن و کمتر از نیمی، از بخش بازرگانی انتخاب شده اند.
وی افزود: تلاش ما پس از ادغام این بوده که با همفکری و تعامل تمام نیروهای دو وزارتخانه ادغامی بتوانیم در جهت استراتژی که برای وزارتخانه جدید صنعت، معدن و تجارت تعیین شده، حرکت کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ما نیازمند استفاده از تخصص های مختلف کنار یکدیگر هستیم و خوشبختانه امروز مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
غضنفری درعین حال اظهار داشت: پس از ادغام مسائلی مربوط به ساماندهی نیروی انسانی وجود دارد و موضوع استخدام، حقوق، دستمزد و تفاوت آنها به طور طبیعی مشکلاتی ایجاد می کند و پیش از این هم در سایر وزارتخانه ها و سازمان ها این مسائل وجود داشته است.
وی افزود: زمانی که دو گروه نیروی انسانی با تخصص های مختلف در کنار یکدیگر قرار می گیرند، نگرانی هایی برای ادامه همکاری آنها به وجود خواهد آمد اما کارکنان باید صبور باشند، تا با تدابیر مدیران ، این نگرانی ها رفع شود.
غضنفری تاکید کرد: کارها به خوبی پس از ادغام پیش می رود و خوشبختانه آمار ما در بخش حفظ و صیانت از تولید و توجه به صادرات بسیار خوب بوده و در وزارتخانه جدید سعی می کنیم به اهداف مورد نظر به طور کامل دست پیدا کنیم.

**بررسی وضعیت واحدهای تولیدی در کمیته پایش

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره وضعیت صنایع نساجی گفت: کمیته پایش تولید که زیرمجموعه کارگروه تولید است، به طور مداوم شاخه های مختلف تولید و واحدهای تولیدی را از لحاظ ظرفیت تولید نسبت به ماه های گذشته بررسی می کند.
وی افزود: اگر مشکلی وجود داشته باشد و تولید هر واحدی زیرظرفیت موجود باشد، طی جلساتی سعی می شود مشکل رفع و اصلاحاتی در ظرفیت تولید واحدهای تولیدی ایجاد شود که صنایع نساجی هم از این قاعده پیروی می کنند و وضعیت آنها به طور مداوم مورد رصد قرار می گیرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد