اخبار استان ها

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران
خبرگزاری تخصصی معدن- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ فخراله مولایی با اشاره به سیاستهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران درخصوص اهمیت انجام و تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی گفت:استان مازندران در بحث زیرساختها ، خیلی جلوتر از استانهای دیگر عمل کرده است و در بحث خوشه های صنعتی ، پروژه گازرسانی ، زیست محیطی و کمکهای فنی اعتباری ، بیشترین اعتبارات را بخود اختصاص داده است و میتواند در بحث صنایع دریایی ، کشاورزی و لبنی مورد حمایت قرار گیرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:از این پس اولویت نخست سیاستهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، پیگیری در مبحث کیفی سازی واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد بود و خرید زمین در مراحل بعدی قرار دارد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان داشت:موضوع زیرساختهای تجاری و صنفی ، ایجاد پایانه های حمل و نقل در شهرکهای صنعتی، احداث بازارچه های مرزی از جمله طرحهای جدید سازمان است و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم تا درخصوص تصویب این طرحها ، ما را یاری کنند.
عباسعلی وفایی نژاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این مراسم گفت : مازندران با بیش از یک دهه تأخیر در حوزه فعالیتهای صنعتی ، کار خود را آغاز کرد و امروز مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولین کشور و استان ، بحث اشتغال است و رسالت همه ما در رفع این مشکل ، بسیار سنگین می باشد.
وی اظهار داشت: از خداوند منان میخواهم این توفیق را به ما بدهد تا با ایجاد وحدت و همدلی همه مسئولین، بتوانیم قدمهای بزرگی را در جهت توسعه و رفع مشکلات صنعت استان برداریم.
در خاتمه، از سوی معـاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، حکم انتصـاب عباسعـلی وفایی نژاد به سمت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران به وی ابلاغ و با تقدیم لوح و هدایایی، از ابراهیم گوهردهی مدیرعامل سابق این شرکت، تقدیر شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد