اکتشاف و ماشین آلات

همایش ملی کاربرد علوم زمین در تحقیقات بنیادی کشور برگزار می شود

همایش ملی کاربرد علوم زمین در تحقیقات بنیادی کشور برگزار می شود
خبرگزاری تخصصی معدن- همایش ملی کاربرد زمین در تحقیقات بنیادی کشور، ۲۳ آبان ماه در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- همایش ملی کاربرد زمین در تحقیقات بنیادی کشور، 23 آبان ماه در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال برگزار می شود.
به گزارش معدن نیوز ؛ سید حمید وزیری ،دبیر علمی همایش ملی کاربرد زمین در تحقیقات بنیادی کشور، هدف از برگزاری این همایش را ارائه آخرین نتایج مطالعات علوم زمین و کاربرد آن در تحقیقات بنیادی کشور و تبادل نظر بین دانشجویان،محققین و اساتید عنوان نمود.
وی ادامه داد: این همایش به بررسی شاخه های علوم زمین مانند تکتونیک،زمین شناسی اقتصادی،آب شناسی،پترولوژی(سنگ شناسی)،چینه شناسی،رسوب شناسی و سنگ شناسی رسوبی می پردازد.
وزیری به دیگر محورهای این همایش اشاره کرد و تصریح کرد: زمین شناسی محیط زیست، زمین گردشگری،زمین شناسی پزشکی، سنجش از راه دور، GIS ،کاربرد فناوریهای نوین در زمین شناسی ازدیگر محورهای این همایش است که توسط محققین و اساتید به بحث گذاشته خواهد شد.
وی یادآور شد: در این همایش دستاوردهای جدید علوم زمین مورد بررسی قرار می گیرد تا زمینه ای مناسب برای مطالعات بعدی فراهم شود.
وزیری به تعداد مقاله های دریافتی اشاره کرد و افزود: 39 مقاله بعنوان سخنران و 61 مقاله به عنوان پوستر انتخاب شده است و این در حالی است که از آمار موجود حدود 60 درصد مقالات مربوط به دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی (دکترا و کارشناسی ارشد) و مابقی مربوط به اعضای علمی دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی کشور می باشد.
در کنار این همایش سازمان زمین شناسی کشور که یکی از شرکت کنندگان در این همایش است؛نمایشگاهی از دستاوردهای خود گردآوری کرده است که به نمایش می گذارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد