بانک و بیمه

برگزاری مراسم معارفه مدیر کل حراست بانک صنعت و معدن

برگزاری مراسم معارفه مدیر کل حراست بانک صنعت و معدن
خبرگزاری تخصصی معدن- مراسم معارفه حسین درخشنده ،مدیر کل حراست بانک صنعت و معدن و تودیع حسن منیری برگزار شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مراسم معارفه حسین درخشنده ،مدیر کل حراست بانک صنعت و معدن و تودیع حسن منیری برگزار شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ در این مراسم که با حضور دکتر زارعی رئیس سازمان حراست کل کشور و معاونین و مدیران این بانک برگزار گردید رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل بانک به تشریح لایه های نظارت درسازمان ها پرداخت.
قربان دانیالی گفت : در سازمان های پیشرفته امروزی، نظارت امری است که از لایه های چهارگانه تشکیل شده است.
به گفته وی ، مجموعه مدیریت وکارکنان واحدهای نظارتی درون سازمانی، لایه های بین سازمانی ،شبکه ای و مجموعه شبکه اقتصادی سازمان لایه های چهارگانه مزبور را تشکیل می دهند.
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن افزود: بخش حراست در هر سازمان چشم و بازوی مدیران است که در هر چهارلایه نظارت بسیار موثر بوده و می تواند دارای حضوری فعال باشد.
دانیالی در ادامه سخنان خود، سرعت در ارائه اطلاعات را از وظایف حراست سازمان توصیف و تأکید کرد : اطلاعات درست اگر به موقع در دسترس قرار نگیرد نمی تواند از کارایی لازم برخوردار باشد.
وی در انتهای سخنان خود از خدمات شایسته و مؤثر حسن منیری در دوران خدمت در بانک تقدیر نمود.
در ادامه این جلسه دکتر زارعی با اشاره به این که سنت آفرینش بر تغییر و دگرگونی قرار گرفته و جهت آن به سوی خداگونگی است تغییر و جابجایی مدیران را امری فرخنده دانست.
رئیس سازمان حراست کل کشور در ادامه افزود : علیرغم وجود حدود 17 دستگاه نظارتی در دستگاههای رسمی کشور ، خودکنترلی اصلی است که با رعایت آن می توانیم از بروز مشکلاتی نظیر آنچه اخیرا در نظام بانکی پدید آمد مصون بمانیم.
وی با بیان این که بزرگترین سرمایه یک نظام سیاسی اعتماد مردم است تصریح کرد: امام خمینی (ره) درکنار دو سازه اساسی احیای تفکر دینی و استکبارستیزی ، دو اصل مهم ؛ یعنی اعتماد مردم و امید به آینده را برای حرکت انقلابی خود در نظر داشته است.
دکتر زارعی بیان داشت : ما نباید به دشمنان اجازه بدهیم که این دو سرمایه بزرگ را از ملت ما بگیرند .
ایشان ضمن تأکید بر این نکته که اولین نقطه حرکت ما اعتماد سازی است گفت : در محیط سازمانی ، نگاه ها باید مهربانانه و مبتنی بر گمان مثبت باشد ،ما باید تلاش کنیم تا محیطی عاری از تنش فراهم سازیم .
در ادامه جلسه حسن منیری به تشریح عمکرد مدیریت امور حراست در دوران تصدی خود پرداخته و سپس حسین درخشنده سرفصل برنامه های خود را به اجمال بیان کرد.
یادآور می شود در خاتمه مراسم معارفه مدیر کل حراست بانک ، لوح های تقدیری به حسن منیری ، مدیر کل سابق حراست بانک صنعت ومعدن اهداء گردید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد